Telewizja Polska poszukuje kandydatek/kandydatów zainteresowanych pracą
w Biurze Reklamy i Marketingu w Warszawie jako:
Specjalista ds. sprzedaży sponsoringu
Miejsce świadczenia pracy: Warszawa - Mokotów
Zakres pracy:
- pozyskiwanie sponsorów audycji telewizyjnych,
- negocjowanie i zawieranie umów o sponsorowanie audycji emitowanych w jednostkach programowych TVP,
- negocjowanie i zawieranie umów o lokowanie produktu w audycjach telewizyjnych,
- rejestrowanie zawartych umów oraz kontrola realizacji związanych z nimi ustaleń,
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem emisji wskazań sponsorskich,
- kontrola przestrzegania przez klientów warunków zawartych umów, dokonywanie zmian terminów emisji, rozpatrywanie ewentualnych reklamacji dotyczących wadliwej emisji wskazań sponsorskich,
- bieżąca aktualizacja danych o sponsorach i ich produktach we wskazaniach i zwiastunach oraz ich powiązanie z emitowanymi audycjami,
- budowa i utrzymanie relacji z klientami,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych w obszarze sprzedaży sponsoringu.
Oczekujemy:
- dyspozycyjności – możliwe wyjazdy służbowe poza Warszawę,
- znajomości rynku mediowego w Polsce, w szczególności w obszarze TV,
- pozytywnego nastawienia,
- otwartości na wiedzę,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów i prezentacji ofert handlowych,
- prawa jazdy kat. B,
- umiejętności posługiwania się programami MS PowerPoint/Excel, Word w stopniu co najmniej średniozaawansowanym.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- dofinansowanie do opieki zdrowotnej, pakietu sportowego i ubezpieczenia na życie oraz możliwość korzystania z funduszu świadczeń socjalnych,
- rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia oraz udział w konferencjach,
- realizację ciekawych i rozwojowych projektów w największej telewizji w Polsce,
- realny wpływ na rozwój produktów,
- przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją,
- lokalizację biura w pobliżu stacji metra, a dla zmotoryzowanych bezpłatny parking.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji.
#dlaludzizmisja