Polityka Sp. z o.o. SKA, wydawca tygodnika POLITYKA i POLITYKI CYFROWEJ, poszukuje osoby na nowo tworzone stanowisko:
Specjalisty ds. sprzedaży prenumeraty instytucjonalnej Polityki Cyfrowej
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż dostępów indywidualnych i zbiorowych do Polityki Cyfrowej w oparciu o model subskrypcji dla następujących podmiotów:
1. firm i korporacji i ich pracowników
2. instytucji rządowych i samorządowych i ich pracowników
3. szkół - ich uczniów i nauczycieli, uniwersytetów - ich studentów i wykładowców
4. bibliotek szkolnych, samorządowych i naukowych
5. organizacji pozarządowych i ich pracowników i współpracowników
6. stowarzyszeń, izb handlowych, związków i ich członków
7. hoteli i ich klientów
8. innych podmiotów i organizacji
Podstawowym zadaniem sprzedawcy prenumeraty instytucjonalnej będzie:
1. Pozyskiwanie nowych prenumeratorów instytucjonalnych wśród firm i instytucji, które do tej pory nie korzystały z Polityki Cyfrowej
2. Negocjowanie umów dot. prenumeraty cyfrowej; zarządzanie rentownością prenumeraty instytucjonalnej, kontrola kosztów i zapewnienie ROI przy każdej transakcji
3. Stworzenie bazy danych kontaktów (konkretnych osób odpowiedzialnych za zakupy prenumeraty) do instytucji i firm, które mogą być zainteresowane prenumeratą PC
4. Przygotowywanie prezentacji i ofert prenumeraty instytucjonalnej PC (w tym dostępów zbiorowych) dla klientów instytucjonalnych
5. Realizowanie kwartalnych, półrocznych i rocznych planów sprzedażowych
6. Przygotowywanie regularnych planów i strategii sprzedaży oraz utrzymywania już pozyskanych prenumeratorów instytucjonalnych
7. Podtrzymywanie stałych kontaktów i relacji z firmami i instytucjami będącymi prenumeratorami instytucjonalnymi PC
8. Współpraca z kierownictwem firmy w zakresie tworzenia i wdrażania strategii rozwoju instytucjonalnej prenumeraty Polityki Cyfrowej
9. Reprezentowanie Polityki Cyfrowej i sprzedaż bezpośrednia na targach, kongresach konferencjach i innych imprezach, które mogą być źródłem nowych prenumeratorów instytucjonalnych
10. Współpraca z dystrybutorami (GLM, Ruch SA, Kolporter SA) w obszarze tworzenia pakietów prenumeraty instytucjonalnej PC i prenumeraty papierowej Polityki
11. Współpraca z innymi dostawcami treści cyfrowych oferującymi prenumeratę instytucjonalną w celu tworzenia wspólnych ofert
Kwalifikacje i doświadczenie
1. Wykształcenie wyższe
2. Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej do klientów instytucjonalnych (firmy i instytucje)
3. Dogłębna znajomość zarządzania sprzedażą w oparciu o model prenumeraty/subskrypcji
4. Doświadczenie z zakresu sprzedaży dostępów do zamkniętych serwisów treściowych (prawnych, finansowo-księgowych, informacyjnych) będzie dodatkowym atutem
5. Udokumentowane sukcesy w osiąganiu założonych celów sprzedażowych i budowaniu długofalowych i trwałych relacji z klientami
6. Ponadprzeciętne zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, prezentacyjne i analityczne
7. Aktywne i kreatywne podejście do poszukiwania nowych kanałów sprzedaży
8. Biegła znajomość pakietu Microsoft Office i narządzi CRM
9. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
10. Zorientowanie na cel, samodzielność, kreatywność, entuzjazm i dynamizm
11. Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
• zatrudnienie na umowę zlecenie plus prowizje
• możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia branży związanej z nowymi technologiami
Kontakt:
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: praca@polityka.pl w terminie do 30 kwietnia 2015 r. W tytule wiadomości prosimy wpisać „Specjalista ds. sprzedaży PC”
Prosimy o dołączenie do życiorysu i podpisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)”.