Warszawa, 2020-12-14
HR.1121.5.2020
2020-31758
Dyrektor Centrum e-Zdrowia
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główny specjalista
w Wydziale Komunikacji Produktowej
w Departamencie Komunikacji
Liczba stanowisk: 1 w wymiarze pełnego etatu
Centrum e-Zdrowia
Od wielu lat specjalizujemy się w budowie i wdrażaniu systemów informacyjnych w obszarze ochrony zdrowia w Polsce. Wykorzystując posiadane kompetencje, wiedzę oraz doświadczenie tworzymy innowacyjne rozwiązania w oparciu o najnowocześniejsze technologie.
Zakres Twoich zadań:
- Realizacja działań informacyjno-promocyjnych, w szczególności:
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i wizerunkowej Centrum i jego projektów, a także poszczególnych e-usług w ochronie zdrowia,
- udział w tworzeniu planu działań informacyjno-promocyjnych Centrum i projektów e-zdrowia,
- pisanie i redagowanie tekstów marketingowych, artykułów, informacji prasowych i komunikatów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- działania w internecie – video streaming, kampanie w mediach społecznościowych, kreowanie wizerunku projektu e-zdrowie (P1), pozostałych projektów Centrum oraz samej instytucji na portalach społecznościowych (m.in. FB, Twitter, Linkedin) oraz monitorowanie trendów w tym zakresie,
- organizacja udziału w wydarzeniach branżowych w rodzaju debaty, seminaria, konferencje, kongresy etc. oraz imprezach adresowanych do pacjentów (zaproszenia, stoisko, wizerunek na targach, logistyka itp.),
- organizacja własnych wydarzeń o charakterze informacyjno-promocyjnym,
- współpraca z mediami – komunikacja proaktywna i reaktywna, organizacja briefingów i konferencji prasowych,
- współpraca z instytucjami i stowarzyszeniami branżowymi,
- współpraca z dostawcami produktów i usług związanych z realizacją działań informacyjno-promocyjnych (grafikami, specjalistami DTP, drukarniami etc.).
- Przygotowanie i prowadzenie postępowań w trybie zamówień publicznych w celu realizacji zaplanowanych działań informacyjno-promocyjnych i kampanii.
- Reprezentowanie Centrum i nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczaniem podpisanych umów z wykonawcami na realizację działań informacyjno-promocyjnych i kampanii.
- Udział w pracach nad definiowaniem architektury informacji, nawigacji i interfejsu graficznego portalu pacjent.gov.pl.
- Ewaluacja prowadzonych działań i kampanii – raportowanie ich efektu.
- Analiza działań SEM/SEO oraz Google Analytics i Facebook Analytics.
Dołącz do nas, jeśli posiadasz:
- Ukończone studia wyższe (preferowany kierunek związany z marketingiem, reklamą, dziennikarstwem, medyczne lub pokrewne);
- Co najmniej 6-letnie doświadczenie w pracy w obszarze reklamy/marketingu;
- Doświadczenie w realizacji działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych, w tym pisaniu i redagowaniu materiałów informacyjnych, organizacji wydarzeń własnych i udziału w wydarzeniach zewnętrznych;
- Doświadczenie we współpracy z mediami;
- Umiejętność przygotowywania odpowiedzi na pytania prasowe;
- Umiejętność weryfikacji i opiniowania zakresu funkcjonalności systemów informatycznych dotyczących interfejsu graficznego użytkownika;
- Praktyczna znajomość zagadnień SEO, SEM i analityki internetowej (Google Analytics, Facebook Analytics);
- Doświadczenie w zarządzaniu treścią na portalach internetowych i na profilach w mediach społecznościowych;
- Praktyczna umiejętność w zakresie obsługi pakietu MS Office (PowerPoint, Excel, Word), przy czym znajomość programów graficznych będzie stanowić dodatkowy atut;
- Umiejętność pracy zespołowej i wysokie kompetencje interpersonalne;
- Umiejętność samodzielnego wykonywania zadań i odpowiedzialność za ich efekty;
- Otwartość na nowe wyzwania;
- Posiadasz kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższą tabelą:
Stanowisko |
Wykształcenie |
Liczba wymaganych lat pracy |
Główny specjalista |
wyższe |
5 |
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
- Udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji i planów działań informacyjno-promocyjnych;
- Znajomość procesów w ochronie zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem informatyzacji w obszarze ochrony zdrowia;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Znajomość regulacji prawnych w obszarze ochrony zdrowia oraz zamówień publicznych.
Oferujemy Ci:
- pracę w nowoczesnej firmie informatycznej (również w formie zdalnej)
- umowy o pracę
- elastyczną ofertę benefitów
- pakiety medyczne
- ubezpieczenia grupowe
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. „13-stkę”
- rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji
- dofinansowanie wypoczynku dla dzieci
- bardzo dobrą atmosferę w pracy
- otoczenie profesjonalnego Zespołu
- dla najlepszych premie uznaniowe
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Życiorys uzupełniony w zakresie informacji dotyczących wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
- w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
- poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
- przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej cez.gov.pl (w zakładce: praca),
- za pośrednictwem Linkedin,
- za pośrednictwem pracuj.pl,
- za pośrednictwem wirtualnemedia.pl
- w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (22) 597-09-45; +48501369315.
Termin składania dokumentów: do 30 grudnia 2020 r.
Inne informacje:
- Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami.
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum e-Zdrowia, ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@cez.gov.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji / przez okres 2 lat wyznaczony przez administratora,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne,
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
HR.OP.WKP.69.2020
Sporządził: Deja-Markowska Anna