Firma: Naspers Classifieds
Jesteśmy częścią globalnej Grupy Naspers, która działa na rynkach rozwijających się m.in. w obszarze e-commerce. Dzięki naszym platformom transakcyjnym, ogłoszeniowym, płatniczym miliony ludzi na całym świecie mogą wygodnie i bezpiecznie kupować, sprzedawać, płacić i ogłaszać się w Internecie. Staramy się stosować jak najlepsze rozwiązania, by sprostać wymaganiom cały czas rosnącej liczby użytkowników i kreować trendy rynkowe. Należą do nas popularne marki takie jak OLX, otoMoto czy Otodom.
Region: mazowieckie / Warszawa
Stanowisko: Junior Ad Traffic Specialist
Wymagania:
Poszukujemy energicznej i proaktywnej osoby o analitycznych zdolnościach, która pomoże nam w kompleksowym zarządzaniu internetowymi kampaniami reklamowymi oraz optymalizacją. Pracujemy w małych zwinnych zespołach nastawionych na działanie i osiągniecie celu. Jako Ad Traffic będziesz miał szansę rozwijać się w największym serwisie ogłoszeniowym na świecie!
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
• Bezpośrednia współpraca z Działem Sprzedaży i Opiekunem Klienta w obszarze zarządzania ruchem, w tym implementacją, testowaniem, wdrażaniem, realizacją i optymalizacją kampanii reklamowych dostarczonych przez klienta i sieci reklamowe.
• Współpraca przy planowaniu sprzedaży w celu zapewnienia wsparcia kampaniom reklamowym zarówno na etapie przedsprzedaży i posprzedaży.
• Zapewnienie wsparcia technicznego zespołom zajmującym się sprzedażą jak i utrzymaniem systemu w rozwiązywaniu problemów.
• Pełnienie funkcji łącznika z zespołem odpowiedzialnym za rozwiązania marketingowe w celu testowania i oceny nowych produktów reklamowych zanim zostaną udostępnione sprzedawcom.
• Kontrola jakości wszystkich przeprowadzonych kampanii.
• Zapewnienie sprawnej realizacji kampanii poprzez tworzenie i dystrybucję raportów z postępów prac.
• Optymalizacja procesu na podstawie przeprowadzonych kampanii w celu maksymalizacji zysku i wyniku reklamodawcy.
Oczekujemy:
• Minimum rok praktycznego doświadczenia w pracy z kampaniami internetowymi lub w podobnym obszarze.
• Dobra znajomość platform do wyświetlania reklam takich jak DFP, Operative One, Atlas, OpenX itp. (preferujemy znajomość DFP).
• Bardzo dobra znajomość branży reklamy internetowej, technologii serwowania reklam, metryk do pomiaru skuteczności reklamy (CPM, CPC, CPA) oraz strategii optymalizacji kampanii.
• Znajomość systemu CRM jak np. Saleforce lub Google DFP
• Doświadczenie w pracy ze znacznikami reklamowymi oraz bardzo dobrą znajomość rozwiązań do serwowania reklam oraz systemów zarządzania zamówieniami.
• Znajomość takich technologii jak HTML, JavaScript, Flash i innych związanych z tworzeniem kreacji reklamowych typu rich media.
• Doświadczenie z kreacjami typu rich media, lokowaniem reklamy na urządzeniach mobilnych, wyświetlaniem kreacji, linkami tekstowymi, mechanizmem pixel tracking oraz przekierowaniami. Podstawowa znajomość technologii do tworzenia stron internetowych wykorzystywanych przez kody reklamowe (HTML, JavaScript, Flash itp.) lub chęć i gotowość do poznania ich.
• Bardzo dobra znajomość programu MS Excel oraz dobra znajomość innych produktów z rodziny MS Office (Word i PowerPoint).
• Umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji.
• Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami; nadawania priorytetów oraz zarządzania czasem; proaktywne podejście oraz szybkie przyswajanie wiedzy.
• Pozytywne nastawienie w kontakcie z klientami; elastyczność, cierpliwość oraz profesjonalne podejście.
• Zainteresowanie pracą w środowisku startupowym oraz okresowym pełnieniem różnych ról, jeśli sytuacja tego wymaga.
Oferujemy:
• Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy
• Umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów
• Dostęp do najnowszych technologii
• Możliwość rozwoju w ramach struktur firmy
• Bardzo dobrą atmosferę w pracy
Kontakt: Aplikacje prosimy przesyłać na adres maciej@olx.pl