Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to zarówno szansa na realizację swoich celów zawodowych jak i pasji.
Dział Projektów to miejsce dla osób kreatywnych, które potrafią patrzeć szeroko, nieszablonowo, ale również interesują się sprzedażą. Szukamy osób komunikatywnych, samodzielnych i nie bojących się nowych wyzwań. Bardzo ważna jest umiejętność pracy pod presją czasu oraz motywacja do pogłębiania swojej wiedzy, a także determinacja w dążeniu do celu. Praca w naszym zespole to także świetna okazja, aby rozpocząć budowanie swojej ścieżki zawodowej.
Jeśli ten opis Cię zainteresował, złóż swoją aplikację na stanowisko:
PROJECT SALES MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
• Koordynacja projektu na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od złożenia oferty po zamknięcie w postaci podsumowania case study
• Planowanie, ustalenie standardów i zasad, opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, określenie wymagań projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
• Kontakty i współpraca z zespołem projektowym i pozostałymi działami w Firmie
• Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z Klientem
• Maksymalizacja sprzedaży produktów Firmy w ramach realizowanych projektów specjalnych
• Przygotowywanie prezentacji handlowych
• Stałe uzupełnianie wiedzy na temat produktów Firmy, reklamy oraz organizacji sprzedaży
• Wskazywanie nowych, ciekawych i kreatywnych możliwości realizacji projektu w oparciu o produkty Firmy, ale również w oparciu o trendy komunikacyjne i nowe rozwiązania rynkowe
Wymagania:
• Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub w dziale sprzedaży produktów internetowychDoskonała organizacja pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość, dokładność, skrupulatność)
• Duża samodzielność i odpowiedzialność
• Szybkość działania i umiejętności koordynacji kilku zadań jednocześnie
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność pracy zespołowej
• Wysoka kultura osobista
• Umiejętności komunikacji i budowania relacji z osobami na różnych szczeblach w organizacji
• Bardzo dobra obsługa programów Power Point i Excel
• Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu dobrym
• Znajomość rynku internetowego i mediów będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie, przy projektach z szeroko pojętej branży mediowej
• Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport
• Program szkoleń
• Możliwość stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
• Stabilne warunki zatrudnienia