Naszym Klientem jest wiodąca na rynku Grupa Medialna działająca w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W związku z planami dalszego rozwoju poszukujemy bardzo dobrego kandydata na stanowisko:
Programmatic Director
Miejsce pracy: WARSZAWA
Nr ref: ND/0215/PD
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za stworzenie strategii „programmatic sales” oraz rozwój organizacji w tym zakresie. Odpowiedzialna także będzie za maksymalizację przychodów, kontakty z dostawcami oraz nadzór nad technologią związaną z programmatic. Raportować będzie bezpośrednio do Zarządu firmy i zarządzać kilkuosobowym zespołem.
WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii/matematyki/marketingu (mile widziane studia MBA)
• Kilkuletnie doświadczenie na kierowniczym stanowisku w branży internetowej w obszarze programmatic w tym znajomość struktury RTB, SEM, PMP
• Ekspercka znajomość rynku i zagadnień programmatic
• Znajomość rozwiązań biznesowych i technologicznych w zakresie programmatic
• Biegła znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
• Doświadczenia managerskie – w zarządzaniu i motywowaniu zespołu
• Znajomość rynku oraz internetowych modeli rozliczeniowych
• Zainteresowanie nowymi technologiami
• Umiejętność pracy z danymi i ich analizy
• Umiejętność nawiązywania i budowania relacji biznesowych z kluczowymi klientami
• Myślenie strategiczne –budowanie organizacji
• Nastawienie na cel, terminowość i zaangażowanie w wykonywaniu zadań
• Umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów
• Zdolności przywódcze
OFERUJEMY:
• Możliwość rozwijania doświadczenia zawodowego
• Ciekawe stanowisko o dużym potencjale rozwojowym
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Inspirujące środowisko pracy
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego CV, listu motywacyjnego z klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych na adres: rekrutacja@mediasearch.pl
Prosimy o umieszczenie w temacie maila numeru referencyjnego ND / 0215 / PD
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.