Jeśli interesuje Cię branża marketingowa, kręcą tematy mediowe, kampanie reklamowe, nowe technologie, wiesz, jak funkcjonuje branża e-commerce od kulis i chciałbyś poznać świat MarTech — to dobrze trafiłeś. Szukamy kreatywnego PR-owca pełnego pomysłów i pasji, z lekkim piórem i smykałką do kreowania ciekawych tematów, a jednocześnie mistrza ogarniania tematów korporacyjnych. Jeśli więc potrafisz rozmawiać z dziennikarzami o biznesie, gospodarce i mediach, jesteś mistrzem planowania, ale potrzebujesz też w swojej pracy tematów lifestylowych i ważnych społecznie, to od razu możesz przejść do sekcji aplikuj!
Obecnie szukamy specjalisty PR, który dołączy do zespołu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej Group One.
PR Specialist mid/senior
Na tym stanowisku będziesz się zajmować:
- współtworzeniem i wdrażaniem strategii komunikacji dla marek własnych grupy: agencji mediowych, e-commerce, technologicznych i kreatywnych
- opracowywaniem i realizacją action planów PR dla poszczególnych agencji
- działaniami media relations, codzienną współpracą z dziennikarzami, opinion leaderami i partnerami grupy (SAR, IAB, e-Izba, Polska Rada Biznesu, partnerzy technologiczni i mediowi)
- pozycjonowaniem naszych ekspertów i liderów w mediach, na eventach oraz w social mediach
- pisaniem artykułów, newsów, informacji prasowych, aktualności
- realizacją i komunikacją projektów merytorycznych o tematyce marketingowej m.in badania, raporty, ebooki wraz z ich komunikacją i promocją
- poszukiwaniem nieszablonowych form komunikacji PR i wykorzystywaniem w niej innowacji oraz narzędzi online marketingowych
- obszarem sustainability i działaniami CSR, które są dla nas jednym z priorytetów
- współtworzeniem eventów, podcastów, webinarów i szukaniem nowych pomysłów na angażujące działania PR
Czego oczekujemy od Ciebie?
- trzech lat doświadczenia w agencji PR (mile widziana osoba z doświadczeniem w dziale PR korporacyjnego) z czego min. 1 rok na stanowisku specjalisty lub trzech lat doświadczenia w dziale komunikacji korporacyjnej
- doświadczenia w samodzielnym realizowaniu projektów PR od A do Z
- świetnych relacji z dziennikarzami w obszarach: marketingu, technologii, gospodarki i handlu i umiejętności rozmów z mediami tak, aby osiągnąć cel
- wiedzy z zakresu technologii i marketingu
- proaktywności w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań, narzędzi PR i niestandardowych form internetowych publikacji
- podejścia “nie ma rzeczy niemożliwych” nastawienia na rozwiązanie
- nieszablonowego podejścia do PRu
- lekkiego pióra do informacji prasowych, którym dodajesz element “catchy”
- świetnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - C1!
- samodzielnego zarządzania organizacją swojej pracy - koordynacja kilku projektów jednocześnie to Twój żywioł.
Co doceniają eksperci pracujący w Group One:
- możliwość nieustannego rozwoju i poszerzania kompetencji,
- liderów i współpracowników, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę zdalną + zielone biuro w centrum Warszawy,
- pracę hybrydową - nawet po pandemii!
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku, np. dzięki Inspirującym Czwartkom, gdzie prezentowane są projekty, które zakończyły się spektakularnym sukcesem bądź spektakularną porażką,
- system szkoleń wewnętrznych z każdej specjalizacji oraz szkoleń strategicznych - Szkoła Planowania i Strategii (program prowadzony przez zespół strategii Group One),
- Megazespoły - regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego Klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe (2x w roku), jasną ścieżkę kariery, opis ról i odpowiedzialności, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- program rozwojowy (People Manager, Best Performer),
- świetną, nie korporacyjną atmosferę i otwartą komunikację,
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room,
Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia już ponad 400 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google.
Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.
Właścicielska struktura i niezależność Group One, pozwalają na elastyczność i szybkie reagowanie, by dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca pomiędzy wszystkimi podmiotami w grupie, sprawia, że Group One oferuje kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody. Łącznie podmioty Group One otrzymały 52 statuetki Effie Awards.