Firma:
G7 Media Sp. z o.o.
Region:
Warszawa Mokotów
Stanowisko:
Digital Communication Strategy Manager
Wymagania:
- nietuzinkowe podejście w kreowaniu i wdrażaniu strategii łączących media online z offline.
- potwierdzone sukcesami doskonałe rozeznanie w działaniach we wszystkich kanałach komunikacji online (FB, YT, IG, Snapchat etc.)
- umiejętność analizy danych na potrzeby prowadzonych projektów
- myślenie językiem marki oraz wyczucie jej charakteru w ujęciu długofalowych strategii komunikacji
- praktycznie ugruntowana wiedza w zakresie nowych mediów
Dodatkowo, pożądane cechy:
- kreatywność na najwyższym poziomie
- zaangażowanie
- sumienność
- chęć rozwoju i przełamywania barier
Twoje wykształcenie nie ma dla nas znaczenia. Wyłącznie doświadczenie zawodowe, pasja, sukcesy i nietuzinkowa osobowość.
Oferujemy:
- poszerzenie doświadczenia w prowadzeniu holistycznej komunikacji największych marek FMCG w Polsce
- realne adekwatne wynagrodzenie
- bonusy
- sprzęt służbowy
- zespół świetnych ludzi z pasją
- możliwości nieograniczonego rozwoju
- fajne imprezy
Będziesz odpowiedzialny za wielokanałową strategię komunikacji największych marek FMCG w Polsce.
Kontakt:
rekrutacja@livebrand.pl
Nie czytamy listów motywacyjnych. Chętniej zobaczymy Twoje portfolio i CV w formacie PDF
W tytule maila: DCSM15