Fundacja OFF CAMERA, organizator Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego PKO OFF CAMERA, poszukuje współpracownika na stanowisko Koordynatora ds. Marketingu.
Miejsce pracy: Kraków
Stanowisko: Koordynator ds. Marketingu
Zakres obowiązków:
• koordynacja działań marketingowych Fundacji;
• tworzenie kreacji/identyfikacji oraz koordynacja produkcji materiałów promocyjnych;
• przygotowanie i realizacja strategii marketingowej oraz kontrolowanie budżetu;
• samodzielne nawiązywanie i budowanie trwałych relacji biznesowych;
• przygotowywanie umów i ofert handlowych dla sponsorów, partnerów i klientów;
• przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji handlowych dla sponsorów, partnerów i klientów.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe;
• min. roczne doświadczenie zawodowe w agencji reklamowej;
• umiejętność prowadzenia negocjacji i podejmowania samodzielnych decyzji;
• znajomość najnowszych technik i narzędzi marketingowych;
• kreatywność, innowacyjność, umiejętność wdrażania własnych pomysłów;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• komunikatywność i umiejętność zarządzania zespołem;
• biegła obsługa pakietu MS Office (z naciskiem na Power Point, Excel).
Dodatkowe atuty:
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego;
• znajomość branży filmowej/festiwalowej.
Oferujemy:
• możliwość stałej współpracy;
• możliwość aktywnego udziału w kształtowaniu strategii marketingowej Fundacji;
• ciekawą i rozwijającą pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze;
• atrakcyjne wynagrodzenie – adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do 10 listopada na adres: a.sosnowska@offcamera.pl. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Do CV oraz innych dokumentów aplikacyjnych prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 1997 r., nr 133, poz. 883)”.