Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 47 nowoczesnych kin i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Cenimy różnorodność, zaangażowanie i poczucie humoru. A co dla Ciebie jest ważne?
Dołącz do naszego zespołu Gazeta.pl!
Strateg ds. Programmatic Direct
TWOJA TERAŹNIEJSZOŚĆ:
- masz szeroką wiedzę o rynku reklamy internetowej w Polsce i na świecie,
- posiadasz minimum 3 letnie doświadczenie w pracy z platformami DSP lub SSP,
- bardzo dobrze znasz język angielski,
- potrafisz budować i podtrzymywać relacje z Klientami,
- posiadasz umiejętności negocjacyjne,
- sprawnie poruszasz się w narzędziach i platformach programatycznych,
- znasz uwarunkowania ekosystemu reklamowego.
TWOJA PRZYSZŁOŚĆ Z NAMI:
Odpowiedzialność we współpracy z zespołami Gazeta.pl i YieldBird w zakresie:
- budowania i rozwoju oferty programatycznej,
- budowania i podtrzymywania relacji z klientami,
- obserwowania i reagowania na trendy rynkowe w Polsce i na świecie,
- edukowania zespołów sprzedażowych w zakresie programatycznych platform reklamowych,
- wsparcia sprzedaży oferty programatycznej u klientów polskich i zagranicznych.
DLACZEGO WARTO?
- możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- benefity: karta Multisport, bilety do kina lub bony zakupowe, możliwość udziału w turniejach sportowych i wyjazdach integracyjnych, dofinansowania, m.in. na refundację kosztów przedszkola, czy wyprawki szkolnej, możliwość korzystania z nisko oprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe,
- doskonała atmosfera w zgranym zespole profesjonalistów.