Jesteśmy jedną z największych firm medialnych w Polsce. Tworzymy portale i projekty internetowe, prasę, radio, kino, telewizję, reklamę zewnętrzną, wydajemy książki oraz produkujemy i dystrybuujemy filmy. Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Avanti, Radio Złote Przeboje, Kino Helios, Stopklatka to tylko niektóre z naszych marek.
Dołącz do działu marketingu Gazeta.pl!
Project Manager (dział marketingu)
POSZUKUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI:
• masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu lub agencji kreatywnej,
• śledzisz najnowsze trendy w obszarze reklamy internetowej oraz znasz narzędzia marketingu internetowego, a świat cyfrowy nie ma przed Toba tajemnic,
• doskonale odnajdujesz się w pracy projektowej,
• lubisz wyzwania kreatywne, myślenie nieszablonowe sprawia Ci przyjemność
• bardzo dobra organizacja, samodzielność i nastawienie na cel to Twoje mocne strony,
• jesteś osobą komunikatywną, inicjatywną, pełną energii, zorientowaną na szukanie nowatorskich rozwiązań,
• praca pod presją czasu i wielozadaniowość stanowią dla Ciebie wyzwanie,
• masz lekkie pióro z i łatwością redagujesz teksty,
• posługujesz się bardzo dobrze językiem angielskim, chętnie korzystasz z zagranicznych źródeł.
BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
• tworzeniem koncepcji oraz realizacją różnorodnych kampanii promocyjnych portalu, serwisów, aplikacji oraz wydarzeń specjalnych,
• ścisłą współpracą z grafikami, redakcją, technologią oraz partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji nowych projektów,
• analizą konkurencji i trendów,
• odpowiedzialnością za budżet w ramach określonych projektów,
• badaniem efektywności kampanii.
PROPONUJEMY CI:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
• możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych,
• zdobycie doświadczenia w branży medialnej przy ciekawych projektach o dużej skali,
• doskonałą atmosferę w pełnym pasji i zaangażowania zespole.
Czekamy na Twoje CV!