Subscription Growth Manager
Lokalizacja: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i egzekucja inicjatyw akwizycyjnych i retencyjnych dla wzrostu produktów subskrypcyjnych RASP w obszarach email, paid media, partnershipy i kanały własne oraz innych, jeszcze niewykorzystywanych
- Zarządzanie cyklem życia użytkownika – obejmujące przyciąganie nowych użytkowników, konwersję, dbanie o ich długoterminowe zaangażowanie i maksymalizację wartości LTV
- Wykorzystywanie segmentacji bazy użytkowników do dostosowywania działań dla poszczególnych segmentów w obszarach takich jak pricing, personalizacja komunikacji, rekomendowanie next best action i inne
- Kompleksowe przeprowadzanie kampanii sprzedażowych, od etapu pomysłu po realizację, z wykorzystaniem kreatywnych i niestandardowych rozwiązań, we współpracy z zespołem marketingowym
- Działania ukierunkowane na rozwój i ulepszanie produktów subskrypcyjnych, mające na celu realne wzrosty w bazie
- Współpraca przy projektach produktowych rozwijających ekosystem komunikacji subskrypcyjne
Wymagania:
- Min. 5 lat doświadczenia w marketingu lub powiązanych obszarach, ze szczególnym uwzględnieniem lifecycle management subskrypcji, płatnych newsletterów, wzrostu klubów i membershipów
- Silne kompetencje analityczne i w zarządzaniu segmentami użytkowników w trybie test & learn
- Doświadczenie w pracy produktowej nad funkcjonalnościami i UX usług i aplikacji mobilnych
- Proaktywne, kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i zarządzania równoległymi projektami
- Znajomość obsługi systemów marketing automation, CRM, CMS, GA platform emailingowych
- Znajomość platformy Piano jest dużym plusem
- Zainteresowanie branżą medialną, zagadnieniami społeczno-politycznymi jest dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub B2B
- Kafeterię benefitową NAIS
- Kartę multisport i inicjatywy sportowe
- Ubezpieczenie na życie dla ciebie i rodziny
- Prywatną opiekę medyczną
- Legendarne imprezy
- Wsparcie psychologiczne i program well-being
- Szeroką ofertę szkoleń
- Certyfikacje DIMAQ i AWS
- Kulturę doceniania – People Awards i codzienne kudosy
- Pracę z misją dla najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce
- Nowoczesne biuro - kolorowe, wygodne i ekologiczne
- Siłownię i zajęcia sportowe w biurze
- Szkolenia i narzędzia AI
- Hybrydowy model pracy (praca z biura 70% w skali miesiąca)