Sony Pictures Television (SPT) to jeden z wiodących dostawców treści telewizyjnych, produkujący i dystrybuujący programy na całym świecie – w każdym gatunku i na każdej platformie. Poza zarządzaniem jedną z największych w branży bibliotek cieszących się popularnością filmów fabularnych oraz programów i formatów telewizyjnych, SPT jest również doskonale prosperującym globalnym producentem oraz właścicielem kanałów tematycznych z portfolio AXN. AXN to kanał telewizyjny oferyjący wielokrotnie nagradzane, najchętniej oglądane seriale i wyselekcjonowane filmy akcji. Kanał proponuje bardzo zróżnicowaną ofertę seriali kryminalnych, przygodowych, obyczajowych oraz sensacyjnych. Kanał AXN dociera ze swoją ofertą do ponad 50 krajów w Azji, Ameryce Południowej, Europie i na Bliskim Wschodzie i jest jednym z ponad 40 tematycznych kanałów TV należących do koncernu Sony Pictures Television.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
JUNIOR MARKETING COORDINATOR/MARKETING COORDINATOR
(Umowa na czas okreslony 1 roku)
KONTEKST i ZAKRES ROLI
Podstawowy cel istnienia stanowiska i ogólny zakres odpowiedzialności.
Wsparcie Senior Marketing Managera w prowadzeniu oraz realizacji komunikacji marketingowej oraz działań wspierających partnerów dystrybucyjnych oraz kanały telewizyjne z portfolio Sony Pictures w Polsce. Wsparcie partnerów biznesowych w tym dostarczanie materiałów promocyjnych, inicjowanie pomysłów na wsparcie filmów, seriali oraz innych programów Sony.
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
- Dostarczanie partnerom- telewizyjnym kanałom naziemnym, SVOD, jak również klientom stacji płatnych, globalnych materiałów promocyjnych niezbędnych do przeprowadzenia kampanii marketingowych (zwiastunów filmów/seriali, wywiadów wideo, opisów, plakatów- KV, elementów digitalowych oraz gadżetów promocyjnych).
- koordynacja wsparcia nadawców oraz operatorów kablowych oraz satelitarnych w organizacji skutecznych kampanii marketingowych.
- Wsparcie Senior Marketing Managera w koordynacji skutecznych aktywności promocyjnych w szczególności eventów organizowanych i sposnorowancych przez Sony (VIP screenings, spotkania biznesowe, udział w konferencjach oraz festiwalach).
- Ścisła współpraca z Senior Marketing Managerem oraz zespołami dystrybucji i sprzedaży reklam w celu zapewnia zintegrowanej komunikacji kanałów
- Wsparcie Senior Marketing Managera w koordynacji kampanii B2C.
- Ścisła współpraca z Senior Marketing Managerem.
- Wspieranie Senior Marketing Managera w Polsce w dostarczaniu regularnych raportów z postępów w działaniach (w tym, ale nie wyłącznie: kampanie, lokalne inicjatywy, długoterminowe działania barterowe).
WYMAGANIA
- min. 3 letnie doświadczenie w pracy w marketingu
- znajmość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- umiejętność pracy w zespole
- zaangażowanie w prowadzone projekty
- głowa pełna pomysłów
- znajomość rynku telewizyjnego oraz praca w mediach będzie dodatkowy atutem
KONTAKT