Multiscreen Planner Buyer
Obowiązki:
• Planowanie i zakup kampanii w TV, Digital (video, display, programmatic),
• Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych, w tym optymalizacji kampanii TV i Digital
• Analiza potrzeb grup celowych, rynku mediów ze szczególnym uwzględnieniem TV oraz Video
• Przygotowywanie prezentacji post buy
• Współpraca z innymi działami agencji
Wymagania:
• min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku TV plannerbuyer/junior executive
• doświadczenie w planowaniu i zakupie kampanii TV i reklamy on-line
• samodzielność, zaangażowanie
• analiza danych, znajomość MsOffice (excel!!)
• mile widziana znajomość narzędzi programatycznych/ RTB
• umiejętność przygotowywania ofert i ich prezentowania
• umiejętność łączenia różnych mediów
Oferujemy:
• Możliwość rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji
• Poznanie najnowszych narzędzi
• Ekspercką wiedzę całego zespołu zakupu mediów
• Możliwość poznania całego ekosystemu wsparcia Klientów zewnętrznych i innych kanałach takich jak: Programatic, Adwords itp…
• Korzystne warunki zatrudnienia oraz przyjemną atmosferę pracy.
Kontakt:
praca.sm@wp.pl