Spółka mPay S.A. to wiodący polski dostawca rozwiązań z obszaru m-płatności. Działa na rynku
od 2003 roku, tworząc i rozwijając innowacyjne instrumenty umożliwiające realizację transakcji finansowych za pomocą urządzeń mobilnych. Flagowym produktem spółki jest aplikacja mPay. Będąc najdłużej działającym krajowym dostawcą rozwiązań dla m-płatności, mPay S.A. łączy bogate doświadczenie i wiedzę ekspercką z najnowszymi technologiami, idealnie wpisując się w bieżące trendy rynkowe, odpowiadając na oczekiwania użytkowników i wyznaczając standardy w branży.
Stanowisko: Performance Marketing Specialist
Lokalizacja: Warszawa
Wymagania
- Miejsce zamieszkania Warszawa
- Możliwość pracy hybrydowej: w biurze 3 dni, zdalnie 2 dni
- Wykształcenie (co najmniej rozpoczęte studia wyższe)
- Doświadczenie: minimum 2 lata pracy z podobnym zakresem
Cechy / umiejętności
- Samodzielność
- Kompetencje w zakresie pracy w dziale marketingu:
- planowanie działań
- realizacja kampanii
- przygotowywanie kontentu i nadzór produkcji kontentu
- umiejętność pracy z wystandaryzowanymi formatami oraz stylem komunikacji
- samodzielność
Kompetencje w pracy z narzędziami Marketing Automation
- Znajomość i doświadczenie w pracy z narzędziami marketing automation takimi jak SalesManago, User.com, GetResponnse
Kompetencje analityczne
- dobre zrozumienie zagadnień związanych z zachowaniem użytkownika w aplikacji oraz na stronie internetowej.
- umiejętność wyciągania wniosków i ich raportowania
- umiejętność wdrażania z działań z wykorzystaniem narzędzi
- Znajomość środowisk oraz analityki w środowiskach GA, Meta, TikTock, LinkedIn
Mile widziane:
- Znajomość i doświadczenie w pracy ze środowiskiem FireBase
- Znajomość narzędzi analitycznych takich jak Hot Jar
- Zdolności interpersonalne
- Odporność na pracę pod presją czasu
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: alesnowolska@mpay.pl