Grupa Medialna INTERGOL zajmuje się obsługą kampanii reklamowych. W swojej ofercie posiadamy tablice reklamowe na wynajem, a także mobilne kampanie reklamowe. Organizujemy eventy takie jak otwarcia sklepów czy juwenalia.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: KOORDYNATOR DS. AKCJI PROMOCYJNYCH. Poszukujemy kandydatów z WARSZAWY.
Jest to praca w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do niedzieli, w zależności od zapotrzebowania. Będziesz odpowiedzialny za koordynowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie np. otwarć sklepów naszych klientów, na terenie całej Polski! Dodatkowo Twoim zadaniem będzie organizacja akcji mobilnych, współpraca z kierowcami i dbanie o przyczepy reklamowe.
JEŻELI LUBISZ I CHCESZ:
- dbać o prawidłowy przebieg eventu oraz wspierać zespół w działaniach operacyjnych,
- planować i z wyprzedzeniem organizować nadchodzące wydarzenia,
- czuwać nad przebiegiem akcji promocyjnych i nadzorować pracę innych,
- tworzyć oferty i indywidualne wyceny dla klientów, dostosowane do ich potrzeb i budżetu,
- aktywnie pozyskiwać nowe eventy i akcje promocyjne dla firmy, budując relacje z klientami i partnerami,
- współpracować z dostawcami i podwykonawcami, negocjując korzystne warunki współpracy,
a dodatkowo jesteś osobą komunikatywną, która potrafi budować relacje biznesowe, to jesteś osobą, której szukamy w naszym zespole!
WYRÓŻNIA CIĘ:
- umiejętność pracy nad wieloma projektami jednocześnie,
- umiejętność rozwiązywania problemów i szybkiego podejmowania decyzji oraz nawiązywania dobrych relacji z klientami i współpracownikami,
- dyspozycyjność również w weekendy,
- kreatywność i potrafisz wykazywać się własną inicjatywą,
- a także masz prawo jazdy kat. B.
ZAPEWNIMY CI:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie w wysokości 5 000 - 5 500 zł netto,
- brak dress codu,
- pracę zdalną oraz mobilną.
Prosimy o kontakt wyłącznie za pośrednictwem wiadomości e-mail: biuro@intergol.pl