Grupa Wyborcza (m.in. Gazeta Wyborcza, Wyborcza.pl, Wysokie Obcasy, WysokieObcasy.pl, Książki. Magazyn do czytania, podcasty 8:10) to największy opiniotwórczy dziennik w Polsce. Od ponad 30 lat uprawiamy prawdziwe, rzetelne i zaangażowane dziennikarstwo. To właśnie tego dziennikarstwa szukają setki tysięcy czytelników (11 milionów Realnych Użytkowników miesięcznie), którzy każdego dnia odwiedzają Wyborcza.pl. I to dzięki niemu mamy 258 tys. prenumeratorów cyfrowych. Zdecydowanie najwięcej ze wszystkich mediów w Polsce, w Europie w pierwszej dziesiątce.
Strateg Contentu
Twoje zadania:
- kreowanie projektów redakcyjnych z udziałem partnerów biznesowych,
- ścisła i merytoryczna współpraca z redakcjami w zakresie wdrażania działań redakcyjnych z uwzględnieniem potrzeb partnerów biznesowych
- współpraca z działem social mediów, SEO, marketingiem, działem projektów specjalnych, sprzedażą, wydawcami serwisów grupy Wyborcza.pl
- analizowanie trendów rynkowych oraz potrzeb wewnętrznych,
- wspólna praca z redakcją nad nowymi inicjatywami redakcyjnymi, które przyczyniają się do realizacji celów redakcyjnych i sprzedażowych.
Proponujemy Ci:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (cały etat),
- pracę w modelu hybrydowym - w większości zdalnie, z dobrą lokalizacją biura w Warszawie,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport , opiekę medyczną, przedpłaconą kartę płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku),
- zniżki na nasze produkty i usługi,
- dostęp do szkoleń.
Nasze oczekiwania:
- twórczość i pomysłowość,
- otwartość i umiejętność wychodzenia z inicjatywą,
- nastawienie na pracę zespołową,
- komunikatywność i koncyliacyjność,
- umiejętność pracy pod presją czasu i nad wieloma projektami jednocześnie,
- dodatkowym atutem będzie znajomość rynku reklamowego oraz rynku prasy.