Recepcja
Big Picture to zespół doświadczonych doradców z obszaru strategii komunikacji, public relations, public affairs i zarządzania wizerunkiem. Pracujemy z największymi firmami, markami, liderami rynku i gwiazdami, dbając o ich relacje z mediami oraz szeroko rozumianym otoczeniem: influencerami, partnerami biznesowymi, środowiskiem legislacyjnym. Do grona naszych Klientów należą m.in.: L’Oreal Polska (w tym m.in. marki L’Oreal Paris, Maybelline, Garnier), Mondelez Polska (Milka, Prince Polo, belVita), Roche Polska, Getin Noble Bank, Herbapol, Polpharma S.A., KSW (Konfrontacja Sztuk Walki). Doradzamy także największym polskim fundacjom.
Więcej informacji o nas można znaleźć na naszych kanałach:
Strona www: www.big-picture.pl
Facebook: https://www.facebook.com/BigPicture.LookingClosely
Instagram: https://www.instagram.com/bigpicture_lookingclosely/
Kochamy trendy i design - nasze biuro mieści się w klimatycznej starej kamienicy przy ul. Emilii Plater. Jesteśmy firmą butikową – zatrudniamy kilkanaście osób, pracujemy w trzech zespołach. W naszej pracy bardzo ważna jest atmosfera. Ale też sprawne zarządzanie, bo ciągle jesteśmy w biegu:)
Przez ostatnie 2 lata mocno urośliśmy jako firma. Potrzebujemy dodatkowego wsparcia na recepcji. Szukamy kogoś, kto lubi organizować, jest samodzielny i wesprze Office Managera odpowiedzialnego za kwestie administracyjne. Jeśli chcesz pracować w inspirującym miejscu i – przede wszystkim – lubisz pracę z ludźmi, to ciekawa opcja dla Ciebie.
Będziesz współpracować z najlepszymi specjalistami z branży, możesz również uczestniczyć
w pracach przy projektach – zależy nam, aby każdy mógł się rozwijać i czuć satysfakcję ze swojej pracy. Szukamy osoby zaangażowanej, kreatywnej, która nie boi się wyzwań. Jeżeli czujesz, że spełniasz powyższe wymagania, prosimy o przesłanie CV/ aplikacji / listu na adres rekrutacja@big-picture.pl , w tytule maila: RECEPCJA.
Zakres obowiązków:
- organizacja pracy sekretariatu (przyjmowanie rozmów telefonicznych, przyjmowanie i nadawanie korespondencji przychodzącej i przesyłek kurierskich)
- przyjmowanie gości i umawianie spotkań
- wsparcie zespołu podczas trwania bieżących projektów
- organizacja prostych prac biurowych
- wsparcie w pracach asystenckich