Sales/Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Move TV Polska
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- sprzedaż kampanii reklamowych oraz projektów sponsoringowych, niestandardowych działań komunikacyjnych
- budowanie i utrzymywanie relacji z domami mediowymi
- przygotowywanie i prezentację ofert sprzedażowych
- negocjowanie cen i warunków sprzedaży
- obsługę posprzedażową klienta
DOŁĄCZ DO NAS JEŚLI:
- czujesz się accountem i masz min. 5-letnie doświadczenie na tym stanowisku
- bądź w sprzedaży b2b
- znakomicie znasz rynek mediów i domów mediowych
- dobrze posługujesz się angielskim w mowie i piśmie
- dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel i Power Point)
- potrafisz swobodnie nawiązywać, budować i utrzymywać trwałe relacje z klientami
OFERUJEMY:
- pracę na rzecz nowatorskiego kanału komunikacji w Polsce, lidera w kategorii video out of home
- stabilne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne lub bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
- pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Enel-Med, Karta Multisport
- możliwość działania w doświadczonym, zgranym zespole specjalistów
- udział w imprezach i wydarzeniach branżowych: np. Zjazd Reklamy, Regaty Reklamy
- dobrą atmosferę pracy
CV prosimy przesyłać na adres office@movetv.pl
W tytule maila prosimy o wpisanie nazwy stanowiska, na które została wysłana aplikacja.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Benefit Multimedia Sp. z o.o. S.K.A. ul. Koszykowa 54, 00-675 Warszawa, podanych dobrowolnie w załączonym CV, na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami, a aplikacje bez klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą brane pod uwagę.