Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 47 nowoczesnych kin i wiele innych - pomóż nam tworzyć najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Cenimy różnorodność, zaangażowanie i poczucie humoru. Szukamy Analityka Sprzedaży do zespołu Gazeta.pl, którego rolą będzie analiza biznesowa dot. optymalizacji procesów i metryk sprzedaży, monitorowanie marży poszczególnych produktów sprzedażowych oraz przygotowanie rekomendacji dla dyrektorów sprzedaży i poszczególnych zespołów sprzedażowych.
Analityk sprzedaży
Twoja Teraźniejszość:
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków,
- masz doświadczenie w pracy z narzędziami wspomagającymi pracę zespołów handlowych,
- cechuje Cię systematyczność, dokładność i spostrzegawczość,
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą na potrzeby innych, umiejącą pracować z wymagającym klientem,
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy i brać odpowiedzialność za swoje decyzje,
- lubisz pracę wielozadaniową,
- docenimy znajomość badań i narzędzi: TGI, NetTrack, Kantar Media, IAB AdEx oraz znajomość rynku reklamy internetowej.
Twoja przyszłość z nami:
- współpraca z działem sprzedaży i rozwoju produktu reklamowego w celu budowania oferty reklamowej Gazeta.pl,
- analiza korzystania z serwisów internetowych Gazeta.pl i konkurencji,
- analiza klientów i rynku reklamy internetowej,
- poszukiwanie argumentów sprzedażowych dla oferty reklamowej Gazeta.pl przy użyciu narzędzi analitycznych,
- budowanie narracji sprzedażowej w oparciu o dane analityczne.
DLACZEGO WARTO:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- cykl szkoleń z narzędzi wspierających sprzedaż,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- możliwość wyboru benefitów: karty Multisport, biletów do kina lub bonów zakupowych,
- pracę w Warszawie na ul. Czerskiej.