STS jest największą polską firmą bukmacherską, która powstała w 1997 roku i obecnie zatrudnia blisko 1300 osób. Jesteśmy innowacyjnym bukmacherem, który świadczy usługi za pośrednictwem strony internetowej, jak i jej mobilnej wersji oraz aplikacji dedykowanych systemom Android czy iOS. Opracowaliśmy m.in. własny system wypłat - STSpay - oraz udostępniamy usługę STS TV z transmisjami najważniejszych wydarzeń sportowych. Posiadamy również ogólnopolską sieć nowoczesnych punktów przyjmowania zakładów. Jesteśmy największym prywatnym sponsorem polskiego sportu - STS to oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz wielu klubów sportowych z różnych dyscyplin. Prowadzimy także fundację Sport Twoją Szansą.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. kampanii internetowych
Miejsce pracy: Warszawa
Naszym pracownikom zapewniamy:
- pracę dla firmy, która dynamicznie się rozwija i jest liderem w swojej branży
- pracę w firmie, która dba o swoich pracowników i stale w nich inwestuje
- rozwój zawodowy w dynamicznym i perspektywicznym zespole
- możliwość poznania nowych, ciekawych i nowoczesnych technologii, rozwiązań
- komfortowe miejsce pracy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną formę współpracy
- przyjazną atmosferę pracy
- wsparcie w okresie wdrożenia
- wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji oraz zaangażowania w pracy
- system dodatkowych benefitów (kursy języka angielskiego, wstęp na obiekty sportowe, karta Multisport, świeże owoce)
Jeżeli posiadasz:
• doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań reklamowych online
• umiejętność trackingowania i ewaluacji realizowanych kampanii internetowych
• znajomość Google Analytics
• zainteresowania szeroko pojętym e-marketingiem
• znajomość języka angielskiego
• mile widziana znajomość afiliacji
• mile widziana znajomość SEO
oraz jesteś kreatywny i dynamiczny, nie boisz się nowych wyzwań, stawiasz na rozwój zawodowy, a także lubisz pracę z ludźmi – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
a) kompleksowe prowadzenie kampanii internetowych oraz afiliacyjnych, w tym:
- zarządzanie budżetem;
- planowanie i poszukiwanie partnerów;
- negocjacje z partnerami oraz nawiązywanie współpracy;
- koordynacja współpracy i bieżące modyfikacje;
- bieżąca ewaluacja.
b) koordynacja podpisywania umów i ich rozliczania.
Jeśli jesteś zainteresowany/zainteresowana prześlij swoje CV.