Firma: Polskie Radio S.A. w likwidacji
Region: mazowieckie
Stanowisko: specjalista ds. social media w serwisie PolskieRadio24.pl w Centrum Mediów Cyfrowych
Zadania:
● zarządzanie profilem portalu Polskiego Radia 24 w mediach społecznościowych,
● tworzenie, planowanie i publikację treści na platformach społecznościowych,
● współpraca z zespołem redakcyjnym, reporterami, korespondentami,
● projektowanie angażujących grafik i rolek,
● śledzenie trendów i wprowadzanie innowacyjnych pomysłów,
● przygotowywanie raportów i rekomendacji dotyczących działań w mediach społecznościowych.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub średnie (przy wykształceniu średnim 2 lata stażu pracy),
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• doskonała znajomość serwisów Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X i LinkedIn oraz narzędzi analitycznych (np. Meta Business Suite, Google Analytics),
• bardzo dobra orientacja w bieżących sprawach politycznych w kraju i na świecie; dodatkowym atutem zainteresowanie tematyką popularnonaukową i sportem,
• kreatywność i otwartość na nowe pomysły,
• zmysł estetyczny,
• umiejętność pracy pod presją czasu i zarządzania wieloma projektami jednocześnie,
• znajomość narzędzi graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop),
• biegłość w języku polskim oraz znajomość języka angielskiego,
• gotowość do pracy zmianowej, także w weekendy i święta.
Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• bogaty program świadczeń pracowniczych (w tym dofinasowanie do wypoczynku dla pracowników i ich rodzin, karta Multisport),
• prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach,
• Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) w renomowanym towarzystwie funduszy inwestycyjnych,
• doskonałą lokalizację przy metrze,
• bezpłatny parking przy siedzibie firmy,
• realny wpływ na projekty – Twoje pomysły i inicjatywy będą miały znaczenie.
Kontakt:
Zgłoszenia można składać pocztą elektroniczną na adres rekrutacja@polskieradio.pl z dopiskiem CMS-specjalista.