Specjalistka/Specjalista ds. projektów kreatywnych Gazeta.pl
Około 115 serwisów internetowych, 10 tytułów prasowych, 20 aplikacji mobilnych, 4 stacje radiowe, 50 nowoczesnych kin i wiele innych.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo - dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wiadomosci.Gazeta.pl., Next.Gazeta.pl , Weekend.Gazeta.pl, Kobieta.Gazeta.pl, Zdrowie.Gazeta.pl, eDziecko.Gazeta.pl, Podroze.Gazeta.pl oraz Avanti.pl, Haps.pl to tylko, niektóre z naszych serwisów.
Dołącz do naszego zespołu i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawane marki w kraju !
Czym będziesz się zajmować:
- samodzielnym oraz zespołowym opracowywaniem projektów kreatywnych,
- kompleksowym prowadzeniem samodzielnych projektów (m.in. przygotowywanie dokumentacji, prezentacji, współpraca z innymi zespołami oraz z partnerami zewnętrznymi, pilnowaniem terminów),
- analizowaniem rynku oraz badaniem efektów prowadzonych projektów i przygotowywaniem raportów z wynikami,
- ścisłą współpracą z Dyrektorem Kreatywnym Gazeta.pl - gorąco zapraszam, będzie super! - dopisek Rafał Madajczak.
Proponujemy Ci:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę,
- praca w innowacyjnym modelu pracy, gdzie każdy samodzielnie określa czy chce pracować w pełni zdalnie czy w modelu hybrydowym,
- zdobycie doświadczenia w jednej z największych grup medialnych w Polsce,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- dostęp do pakietu benefitów (karty Multisport, zniżki do kina i teatru oraz na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów),
- przedpłaconą kartę płatniczą Edenred,
- dofinansowanie do wypoczynku,
- jeśli preferujesz pracę w biurze, to do Twojej dyspozycji jest przyjazna przestrzeń biurowa, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, basen i sauna, a obok budynku stacja rowerowa.
Oczekujemy od Ciebie:
- min. 2 lata doświadczenia w pracy kreatywnej w mediach, agencjach lub dziale marketingu,
- umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i przekazywania ich dalej,
- znajomości pakietu MS Office,
- bycia osobą kreatywną i multizadaniową,
- komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- terminowości, umiejętności efektywnego zarządzania czasem oraz skrupulatności.