Region: Warszawa
Stanowisko: Redaktor działu „Historia”
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- pisanie tekstów dziennikarskich o tematyce historycznej
- opracowywanie i spisywanie archiwalnych dźwięków radiowych na potrzeby portalu
- poszukiwanie tematów oraz proponowanie nowego sposobu ujęcia aktualnych wydarzeń;
- współpraca z zespołem przy tworzeniu specjalnych serwisów historycznych
Nasze wymagania:
- wykształcenie historyczne
- doświadczenie w dziennikarstwie online, kreatywność i samodzielność w opracowywaniu treści, lekkie pióro
- sprawne poruszanie się w systemie CMS, podstawowa znajomość programów do edycji zdjęć;
- orientacja w świecie mediów społecznościowych m.in Twitter i Facebook oraz znajomość narzędzi analitycznych;
- wielozadaniowość, umiejętność działania pod presją czasu
Co oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym, rozbudowującym się serwisie internetowym Polskiego Radia
- Współpracę z największymi radiowymi antenami Polskiego Radia
- możliwość elastycznego zaplanowania grafiku;
- szanse rozwoju zawodowego i awansu;
- przyjazną atmosferę i pracę w młodym, zaangażowanym zespole.
Zgłoszenia (CV i portfolio) prosimy przesyłać pod adres: portal.rekrutacja@polskieradio.pl w temacie wiadomości wpisując „Redaktor historia”.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych).
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.