Firma: Polskie Radio 24
Region: Warszawa
Stanowisko: Pracownik Sekretariatu Programowego
Obowiązki:
- Przygotowywanie codziennych planów programowych
- Sporządzanie sprawozdań i zestawień programowych
- Tworzenie ramówek
- Kontakt z autorami zewnętrznymi oraz zespołem redakcyjnym dotyczący spraw programowych
- Ścisła współpraca z pracownikami oraz wszystkimi komórkami Polskiego Radia
- Dbałość o terminowe realizowanie projektów
Wymagania:
- Doświadczenie pracy w mediach
- Dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Skrupulatność i dokładność w przygotowywaniu dokumentów
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywanie dobrych relacji
- Wielozadaniowość, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność
Co oferujemy:
- Pracę w rozwijającej się antenie informacyjnej Polskie Radio 24
- Współpracę z największymi radiowymi antenami Polskiego Radia
- Szanse rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę i pracę w młodym, zaangażowanym zespole
CV prosimy przesyłać pod adres: rekrutacjaPR24@polskieradio.pl w temacie wiadomości wpisując „Sekretariat”.
Do aplikacji prosimy dopisać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Polskie Radio S.A. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.”.
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.