Wydawnictwo Słowne (dawniej Burda Książki) to jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym, posiadający zróżnicowaną ofertę: od poradników, książek podróżniczych, dziecięcych, poprzez powieści, biografie, aż do kryminałów i kalendarzy. To u nas znajdziesz książki National Geographic Society.
https://www.facebook.com/burdaksiazki/
W tej chwili poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. promocji w dziale książek (literatura dziecięca)
Zadania:
- opracowanie i realizacja strategii promocji książek oraz wizerunku autorów
- opracowanie planu promocji książek we współpracy z redakcjami w grupie Burda oraz z partnerami zewnętrznymi
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z autorami, mediami, dziennikarzami, blogerami i influencerami
- tworzenie nieszablonowych narzędzi promocji
- koordynowanie pracy zewnętrznych agencji promocyjnych
- współtworzenie i realizacja budżetów promocyjnych
- udział w targach i konferencjach
Oczekiwania:
- minimum dwuletnie doświadczenie w dziale promocji w wydawnictwie książkowym (literatura dziecięca)
- bardzo dobra znajomość rynku książek
- praktyczna znajomość narzędzi i zagadnień z zakresu promocji, PR, e-PR i SM
- umiejętność tworzenia angażujących tekstów marketingowych i obsługi social media
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B1)
- umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
- łatwość nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji biznesowych
- postawa zgodna z naszymi wartościami: zaangażowanie, współpraca, usprawnianie
Oferujemy:
- zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
- możliwość rozwoju
- przyjazne miejsce pracy
- pracę w nowoczesnym biurze
- możliwość przychodzenia do biura z psem