Ad Performance Product Manager
Kraków
Czym będziesz się zajmował/a?
• Analizą trendów reklamy online rozliczanej w modelach efektywnościowych, innowacji i otoczenia konkurencyjnego w obszarze produktów reklamowych, ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi i technologii służących do planowania, definiowania, optymalnej realizacji i raportowania emisji reklamowej;
• Monitorowanie i ulepszanie zasad realizacji reklamy efektywnościowej przez aktualnie wykorzystywane systemy reklamowe;
• Współuczestnictwo i aktywne wsparcie w tworzeniu, konfiguracji i testach narzędzi reklamowych i systemach wspierających funkcjonowanie i efektywność produktu reklamowego performance, w tym ścisła współpraca z zespołami IT, project managerami i innymi komórkami w Grupie;
• Badaniem efektywności produktów, narzędzi i inventory reklamowego i optymalizacją konfiguracji reklamowej pod kątem przyjętych KPI;
• Wsparciem zespołów handlowych w przygotowywaniu ofert reklamowych, realizacji i optymalizacji kampanii/klientów/narzędzi performance.
Czego od Ciebie oczekujemy?
• Zainteresowania i ogólnej wiedzy na temat rynku reklamowego w Internecie;
• Nastawienia na poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz usprawnień;
• Doświadczenia w zakresie prowadzenia/współprowadzenia projektów internetowych;
• Praktycznej znajomości systemów wspierających sprzedaż (CRM);
• Praktycznej znajomości obsługi systemów do emisji reklam (adserverów, platform e-commerce, narzędzi Google);
• Wielozadaniowości, umiejętności wyznaczania priorytetów oraz samodzielności w realizacji zadań;
• Znajomości j. angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym.
Oferujemy
• Szereg benefitów pozapłacowych
• Przyjazną atmosferę w pracy
• Możliwość nauki od najlepszych i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Media Impact Polska to:
• Silne, uznane, multimedialne marki
• Nowoczesne, zintegrowane rozwiązania komunikacyjne
• Dynamiczne i twórcze środowisko pracy
APLIKUJ