W związku z dynamicznym rozwojem firmy pragniemy rozszerzyć nasz zespół o osobę na stanowisku Account Manager’a w naszym biurze TradeTracker Poland w Warszawie.
Osoba zatrudniona na stanowisku Account Manager’a będzie odpowiedzialna za:
• Prowadzenie programów afiliacyjnych - implementację, wprowadzanie materiałów reklamowych, śledzenie wyników i bieżącą optymalizację na podstawie narzędzi i danych dostępnych w panelu TradeTracker
• Współpracę z działem sprzedaży i managerami odpowiedzialnymi za kontakt z wy-dawcami
• Poszukiwanie nowych możliwości publikacji, promocji i niestandardowych działań zwiększających wolumen generowanych transakcji
• Budowanie relacji - utrzymywanie regularnych kontaktów z Reklamodawcami i Afiliantami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker
• Analizę wyników aktywnych kampanii, bieżącą optymalizację na podstawie narzędzi i danych dostępnych w panelu TradeTracker
• Współtworzenie i realizację długo- i krótkookresowej strategii performance poszczególnych projektów
Nasze oczekiwania:
• Doświadczenie w zakresie marketingu afiliacyjnego lub współpracy z wydawcami in-ternetowymi
• Doświadczenie w pozyskiwaniu nowych wydawców
• Dobra znajomość branży internetowej w Polsce
• Zdolności negocjacyjne
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Umiejętność pracy w zespole
• Komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania, entuzjazm, sumienność oraz zaan-gażowanie
• Głowa pełna pomysłów związanych z e-marketingiem i nowymi mediami
Mile widziane dobre relacje z wydawcami internetowymi.
Oferujemy:
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w zgranym, międzynarodowym zespole
• Rozwój wiedzy i kompetencji w obszarze marketingu internetowego
• Dużą samodzielność w realizacji własnych pomysłów na zwiększenie efektywności programów afiliacyjnych
• Miłą atmosferze w biurze ;)
Swoje CV prosimy wysyłać na adres:
jobs.pl@tradetracker.com
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
TradeTracker to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć reklamy efektywnościowej w Europie. Firma założona w 2005 roku w Holandii podbija kolejne rynki, każdego roku zwiększając swój zasięg. Obecnie TradeTracker działa w 18 krajach obsługując łącznie 4000 Reklamodawców. Sieć afiliacyjna TradeTracker wyróżnia się na konkurencyjnym rynku reklamy efektywnościowej unikalną technologią i podejściem do marketingu afiliacyjnego.