Analityk Danych Online
Nr. Ref. MS/06/EPB
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
• Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących oglądalności serwisów, rynku, konkurencji i trendów na podstawie wyników badań oraz rekomendowanie zmian produktowych;
• Analiza efektywności wykorzystania inventory reklamowego przez poszczególne produkty reklamowe oraz optymalizacja pod kątem przyjętych KPI;
• Przygotowywanie i dostarczanie okresowych zestawień i analiz dotyczących inventory reklamowego serwisów;
• Opieka nad siatką reklamową oraz odpowiedzialność za jej rozwój;
• Prowadzenie szkoleń i warsztatów wewnętrznych z zakresu dostępnych narzędzi i wskaźników oraz analizy danych.
Wymagania:
• Min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z analizą danych dotyczących rynku online;
• Doświadczenie w pracy z użyciem narzędzi do badania ruchu i oglądalności: Google Analytics, Google Tag Manager, Gemius Traffic, Gemius Prism, Gemius/PBI;
• Znajomości systemów programmatic buying, doświadczenie w pracy z platformami SSP/DSP/DMP etc - mile widziane;
• Mile widziane doświadczenie w pracy po stronie wydawcy
• Bogata wiedza na temat rynku reklamowego i najnowszych trendów w reklamie online;
• Wysokie umiejętności analityczne, interpretacji danych i wyciągania wniosków na podstawie dostępnych danych oraz komunikowanie się na różnych szczeblach organizacji oraz poza nią;
• Umiejętności prezentowania i argumentacji;
• Doskonałej organizacja pracy własnej oraz umiejętność wyznaczania priorytetów.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Elastyczne formy zatrudnienia;
• Miłą atmosferę pracy;
• Opiekę medyczną;
• Przyjazną atmosferę pracy;
• Możliwość poszerzania kompetencji zawodowych oraz wpływ na rozwój serwisów internetowych
Kontakt:
rekrutacja@mediasearch.pl