W związku z dynamicznym rozwojem
TELEWIZJA REPUBLIKA
poszukuje
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ / KSIĘGOWA
Zakres obowiązków:
− Weryfikacja faktur kosztowych,
− Weryfikacja poprawności rozliczeń wydatków gotówkowych, delegacji
− Wysyłanie faktur sprzedażowych
− Przygotowywanie przelewów
− Obsługa kadrowo-płacowa, w tym przygotowywanie umów z pracownikami
− Rozliczanie deklaracji i zobowiązań ZUS oraz PIT
− Współpraca z biurem rachunkowym prowadzącym księgi Spółki
− Przygotowanie zestawień na bieżące potrzeby Zarządu
Wymagania i kompetencje zawodowe:
− Znajomość przepisów prawa pracy, kodeksu cywilnego oraz prawa podatkowego
− Znajomość procesów finansowo-księgowych
− Doskonała organizacja pracy i terminowość
− Odpowiedzialność i samodzielność w działaniu
− Doskonała znajomość programów Microsoft Office
− Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w księgowości i finansach
Wymagania osobowościowe:
− umiejętność pracy pod presją czasu
− umiejętność pracy w zespole
− asertywność
− dyspozycyjność
Oferujemy:
− atrakcyjne warunki finansowe
− możliwość realnego wpływu na budowę i rozwój nowej, dynamicznie rozwijającej się stacji TV
− dynamiczne otoczenie i pracę w młodym, kreatywnym zespole
− doskonałą atmosferę pracy i wiele wyzwań
− możliwości awansu i szybkiego rozwoju zawodowego
− umowa współpracy w oparciu o fakturę
CV prosimy przesyłać na adres mailowy:
mediarekrutacja2018@gmail.com
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.