Szukamy osoby do działań performance marketing dla nowej aplikacji mobilnej Żabki. Kandydat będzie odpowiedzialny za koncepcję, implementację, monitoring, analizę i optymalizację działań performance online (search, social, display, afiliacja). Dodatkowo, kandydat będzie odpowiadał za KPI i raportowanie podejmowanych działań.
Obowiązki
- Zarządzanie kampaniami online performance m.in. na potrzeby akwizycji użytkowników aplikacji mobilnej Żabki
- Wsparcie koncepcyjne i opiniowanie kreacji pod działania performance
- Tworzenie budżetów/planów mediowych oraz współpraca z zewnętrznymi agencjami
- Definiowanie KPI i monitorowanie wyników podejmowanych działań
- Tworzenie raportów, analiz i rekomendacji dt. działań performance
Wymagania
- Poparte wynikami doświadczenie w obszarze płatnych mediów online
- Doświadczenie w optymalizowaniu konwersji oraz testach A/B
- Doświadczenie w działaniach online nastawionych na wyniki (performance)
- Mile widziane - doświadczenie z aplikacjami i modelami predykcyjnymi do optymalizowania ROI / ROA w kampaniach online, rozwiązaniami programmatic i znajomość ekosystemu dostawców
Znajomość narzędzi/metodyk
- Znajomość narzędzi do analityki i raportowania aktywności online (np. AdWords Editor, FB Power Editor, Google Analytics, Google Tag Manager)
- Znajomość pakietu biurowego Office
- Mile widziane - narzędzia projektowe (Jira, Confluence, Sharepoint), narzędzia BI (np. Power BI), znajomość HTML, JavaScript, doświadczenie z systemami CRM, marketing automation, recommendation engine
Oferujemy:
- perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
- lokalizację biura w centrum Poznania
- wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
- przyjazną, nieformalną atmosferę pracy