Independent Digital Sp. z o.o. wiodący dystrybutor treści cyfrowych w Polsce, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Jeżeli:
• Masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów
• Znasz bardzo dobrze język angielski
• Pracowałeś/aś już kiedyś z klientami lub jest to Twoja pasja
• Interesujesz się rynkiem muzycznym, VOD i/lub YouTube
• Dokładność i sumienność to Twoje największe atuty
• Umiesz działać pod presją czasu
• Nie boisz się nowych zadań i wyzwań
Zadania:
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
• Dbanie o realizację ich celów biznesowych
• Współpraca z klientami z branży muzycznej i filmowej w zakresie dystrybucji ich treści w serwisach cyfrowych
• Opieka nad kanałami YouTube
• Współpraca w tworzeniu koncepcji kreatywnych i akcji promocyjnych
• Prowadzenie zestawień na potrzeby wewnętrzne
• Udział w konferencjach branżowych
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Oferujemy:
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie oraz w ciekawej, rozwijającej się branży w pełnym wymiarze czasu
• Możliwość zdobycia cennej wiedzy w zakresie nowych form dystrybucji
• Możliwość nawiązania kontaktów ze znanymi osobami z branży muzycznej i rozrywkowej
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i doświadczenia
• Możliwość zdobycia wiedzy w zakresie cyfrowych serwisów muzycznych i serwisu YouTube
• Dużą samodzielność
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w zakresie struktur firmy
Zgłoszenia wraz z CV, LM prosimy kierować na adres e-mail: cv@independentdigital.com w tytule maila prosimy podać: specjalista ds. obsługi klienta
Na zgłoszeniu prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.”
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.