CLIENT SERVICE SPECIALIST/MANAGER (do zespołu sprzedaży Abstra)
Obowiązki:
- koordynowania procesu realizacji świadczeń dla klientów bezpośrednich oraz agencji mediowych na wszystkich platformach Abstra
- zarządzania przepływem informacji dotyczących realizacji projektów komercyjnych
- współpracy z producentami i kierownikami produkcji w celu realizacji świadczeń komercyjnych w produkcjach Abstra
- współpracy z twórcami celem tworzenia koncepcji kreatywnych oraz scenariuszy (briefy i realizacja projektów)
- ponoszenia odpowiedzialności za zrealizowanie projektu komercyjnego w Abstra (współpraca z twórcami, kierownikami produkcji, raportowanie postępów Klientowi, dbałość o szczegółowe realizowanie projektów). Koordynacja i odpowiedzialność produktowa
- tworzenia materiałów post buy z przeprowadzonych współprac komercyjnych
Wymagania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji w obszarach branded content, lokowanie produktów, produkcje komercyjne (wideo online), influencer marketing, reklama natywna
- portfolio współprac z Klientami bezpośrednimi i agencyjnymi
- znajomość rynku branded content
- Znajomość obszarów digital marketingu i produkcji wideo będzie dodatkowym atutem
- Samodzielność i odpowiedzialność za powierzony cel przychodowy
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem: Power Point
- Komunikatywność i umiejętność budowania długoterminowych relacji.
Oferujemy:
- Brak nudy, codzienne wyzwania, płaską strukturę, samodzielność i zaufanie!
- Współpraca z największymi markami w Polsce i na świecie
- Współpracę z największymi twórcami YouTube w Polsce
KONTAKT: rekrutacja@abstra.tv