Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania to ta praca jest dla Ciebie!
Fundacja na rzecz Wielkich Historii poszukuje Specjalisty ds. komunikacji i fundraisingu
Stanowisko: Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu
Miejsce wykonywania pracy:
Siedziba Fundacji w Warszawie oraz praca zdalna. Ze względu na charakter pracy i dostęp do danych wrażliwych, część obowiązków musi być wykonywana w siedzibie Fundacji.
Okres zatrudnienia: od 1 lutego 2021 r.
Wymiar czasu pracy: 40 godzin tygodniowo (rozłożenie godzin pracy do uzgodnienia)
Kim jesteśmy?
Mocno wierzymy w siłę opowieści. Wierzymy, że historie inspirują. Stoją za naszymi decyzjami, towarzyszą nam na co dzień, składają się na nasze życie.
W naszej codziennej pracy odkrywamy dziedzictwo na nowo i uczymy korzystać z bogactwa historii.
W swoich działaniach wykorzystujemy nowoczesne technologie w procesach digitalizacji i udostępniania szerokiej publiczności zbiorów, archiwów oraz kolekcji. Realizujemy również projekty edukacyjne, w których przedstawiamy przeszłość posługując się językiem nowych mediów.
Fundacja na rzecz Wielkich Historii działa od 2008 roku.
Jaki mamy styl pracy?
W zespole pracowników Fundacji panuje przyjazna atmosfera. Charakteryzuje nas misyjne nastawienie do pracy, która pod wieloma względami jest niesztampowa i wymagająca kreatywnego podejścia do rzeczywistości, a daje nam głębokie poczucie satysfakcji. Ze względu na specyfikę małej organizacji pozarządowej, często pracownicy wychodzą poza schemat swoich podstawowych obowiązków i dostosowują się do wymagań sytuacji. Elastyczność i umiejętność pracy pod presją w takich momentach jest szczególnie przydatna. Wspieramy się nawzajem i pomagamy w wykonywaniu złożonych zadań. Jeśli nie wiemy, jak coś zrobić to aktywnie poszukujemy rozwiązania i zdobywamy nową wiedzę we własnym zakresie. Raz w tygodniu pracownicy Fundacji omawiają bieżące sprawy na spotkaniach Zespołu, chcemy również włączyć w nie Specjalistę ds. komunikacji i fundraisingu, który dzięki temu będzie mógł lepiej poznać specyfikę naszej organizacji.
Nasze oczekiwania wobec kandydata:
Potrzebujemy osoby kreatywnej, zadaniowej, umiejącej nawiązać dobry kontakt, budować i rozwijać relacje z odbiorcami działań Fundacji, partnerami, mediami oraz darczyńcami. Człowieka z poczuciem misji i gotowego na wyzwania, nawet te ekstremalne!
Wymagania:
- Umiejętność tworzenia opowieści, budowania zwięzłego przekazu, często uwzgledniając emocje,
- Doświadczenie w pracy związanej z dziennikarstwem, copywritingiem, public relations, komunikacją
- Biegłość w wykorzystaniu mediów społecznościowych (szczególnie Facebook)
- Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne,
- Wykształcenie wyższe,
- Gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian w Fundacji,
Ewentualnie mile widziane:
- doświadczenie w pracy związanej z fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, pozyskiwanie klientów, sprzedaż,
- Znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi i zasad prowadzenia działań fundraisingowych (szczególnie w zakresie online fundraisingu: newsletter, organizacja eventów, direct mailing, współpraca z mediami).
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie relacji z mediami, tworzenie komunikatów prasowych, dostarczanie ciekawych tematów dla dziennikarzy, zgodnych z misją Fundacji,
- Zarządzanie społecznością fanów, followersów, sojuszników w kontekście działań edukacyjnych i fundraisingowych Fundacji,
- Opracowanie razem z firmą doradczą i wdrożenie nowej strategii pozyskiwania nowych darczyńców indywidualnych oraz utrzymania dotychczasowych,
- Tworzenie treści, materiałów fundraisingowych i opisujących działania merytoryczne Fundacji (np. przygotowanie raportów, newsletterów, redagowanie materiałów, listów fundraisingowych, treści na strony www),
- Zarządzanie kluczowymi partnerami Fundacji pod kątem działań fundraisingowych.
Co oferujemy?
- Pracę z misją w stabilnej organizacji pożytku publicznego,
- Specjalistyczny cykl szkoleń oraz mentoring doświadczonego fundraisera (przez okres 4 miesięcy),
- Niezbędne narzędzia pracy online,
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
- Umowa zlecenia na okresie próbnym 4 miesięcy, później możliwość zatrudniania na umowę o pracę
- Częściowa możliwość pracy zdalnej w zależności od aktualnych zadań
- Wynagrodzenie w zakresie 3500-4500 zł netto (w zależności od doświadczenia i kompetencji - jesteśmy gotowi do negocjacji).
Jakie są możliwości rozwoju?
Praca w naszym Fundacji jest wszechstronna, dająca możliwości rozwoju osobistego, a także zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego i życiowego. Specjalista ds. komunikacji i fundraisingu będzie również uczestniczyć w specjalistycznym cyklu szkoleń. Fundacja zamierza rozwijać zespół fundraisingowy oraz komunikacyjny. Jednocześnie praca w Fundacji to przestrzeń do realizowania niestandardowych projektów na rzecz Wielkich Historii.
Jaka będzie forma zatrudnienia?
Proponujemy 4-miesięczny okres próbny, w czasie którego wzajemnie się poznamy. Zależy nam na współpracy długookresowej – stopniowo budujemy stabilny i zgrany zespół. Pod koniec okresu próbnego wspólnie usiądziemy i porozmawiamy o kontynuacji naszej współpracy oraz wysokości Twojego wynagrodzenia. W tym zakresie sporo też będzie zależało od Ciebie i Twoich oczekiwań.
O co będziemy pytać podczas rozmowy rekrutacyjnej?
Zapraszając do Fundacji chcemy Cię poznać, porozmawiać o tym co robisz, jakie posiadasz doświadczenie, dlaczego chcesz z nami pracować, jaka jest Twoja motywacja.
W jaki sposób się zgłosić?
Jeśli jesteś zainteresowany pracą z nami, przygotuj i prześlij nam swoje:
- CV wraz ze zdjęciem. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Fundacji na rzecz Wielkich Historii w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko
- List Motywacyjny, w którym przekonasz nas, że chcesz z nami pracować i dlaczego Ciebie powinniśmy zatrudnić. Zapewniamy, że każde zgłoszenie przeczytamy z uwagą i zainteresowaniem
- oraz oczekiwania finansowe
Powyższe dokumenty zapisane w pliku PDF jako załącznik do maila proszę prześlij do dnia
10 stycznia 2021 na adres: biuro@wielkiehistorie.pl
W temacie wiadomości zamieść: Rekrutacja specjalisty ds. komunikacji i fundraisingu
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Etapy rekrutacji:
etap 1 – nadsyłanie zgłoszeń (do 10.01.2021)
etap 2 – zadanie rekrutacyjne do wykonania (11.01-13.01.2021)
etap 3 – rozmowa telefoniczna (14-19.01.2021)
etap 4 – indywidualne spotkanie w biurze Stowarzyszenia/zdalnie (20-25.01.2021)
etap 5 – rozpoczęcie pracy (01.02.2021)