Streetcom Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy pierwszą w Europie agencją Marketingu Rekomendacji.
Szukamy najlepszych.
Digital Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
WYMAGANIA
· co najmniej 3-letnie doświadczenie w dziale Client Service, zdobywane w agencji interaktywnej, reklamowej
· minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku managerskim
· bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
· umiejętność planowania i koordynacji projektów zintegrowanych (digital /BTL), z naciskiem na doświadczenie w eCommerce
· orientacja w aktualnych trendach komunikacji z konsumentem (consumer engagement, media społecznościowe, e-commerce, marketing rekomendacji)
· doskonałe umiejętności analityczne i prezentacyjne (biegła znajomość MS Office, w szczególności Excel i Power Point)
· znajomość metod pomiaru efektywności działań marketingowych
· umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu i budowania długotrwałej relacji z klientami
· chęć rozwoju i łatwość w zdobywaniu nowej wiedzy
· doskonała organizacja czasu pracy
· motywacja do samodoskonalenia i samorozwoju
· umiejętność pracy w zespole
· systematyczność i dokładność
· zaangażowanie
· komunikatywność
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
· prowadzenie zintegrowanych projektów dla kluczowych klientów agencji
· współpraca z partnerskimi agencjami w ramach prowadzonych i nadzorowanych kampanii
· zarządzanie bazami danych
· przygotowywanie ofert przetargowych
· tworzenie kosztorysów oraz harmonogramów; monitorowanie i optymalizacja kosztów
· współpraca z podwykonawcami
· dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów
· współpraca z pozostałymi działami agencji
· tworzenie podsumowań projektów
OFERUJEMY
· atrakcyjne wynagrodzenie
· międzynarodowe środowisko pracy
· kreatywną pracę w niepowtarzalnym i dynamicznym zespole dla największych marek na rynku
· szansę rozwoju zawodowego w ustabilizowanej i nieustannie rozwijającej się agencji
Kontakt:
aleksandra.walczak@streetcom.pl