Jesteśmy jedną z największych firm medialnych w Polsce. Tworzymy portale i projekty internetowe, prasę, radio, kino, telewizję, reklamę zewnętrzną, wydajemy książki oraz produkujemy i dystrybuujemy filmy. Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, Avanti, Radio Złote Przeboje, Kino Helios, Stopklatka to tylko niektóre z naszych marek.
Dołącz do działu marketingu Gazeta.pl!
Specjalista ds. promocji b2b
POSZUKUJEMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI:
• masz min. 2-letnie doświadczenie w promocji b2b w mediach,
• śledzisz najnowsze trendy w obszarze reklamy internetowej, a świat cyfrowy nie ma przed Tobą tajemnic,
• bardzo dobrze posługujesz się Microsoft PowerPointem oraz potrafisz przygotowywać ciekawe, angażujące prezentacje,
• łączysz kreatywność i lekkie pióro z umiejętnościami analitycznymi,
• bardzo dobra organizacja, samodzielność i nastawienie na cel to Twoje mocne strony,
• jesteś osobą komunikatywną, pełną energii, zorientowaną na szukanie nowatorskich rozwiązań.
BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
• budowaniem wizerunku Biura Reklamy Gazeta.pl w obszarze biznesowym,
• przygotowywaniem (razem z grafikiem) prezentacji dla działu sprzedaży,
• prowadzeniem fanpejdża Biura na Facebooku,
• modyfikacją strony internetowej,
• ścisłą współpracą z działami sprzedaży oraz rozwoju produktu,
• analizą konkurencji i trendów.
PROPONUJEMY CI:
• wybraną formę współpracy – umowę o pracę lub w oparciu o własną działalność gospodarczą,
• dodatkowe benefity, m.in. kartę Multisport i kartę zdrowotną w przypadku umowy o pracę,
• ciekawą, różnorodną pracę, która łączy w sobie świat marketingu, sprzedaży i biznesu,
• doskonałą atmosferę w pełnym pasji i zaangażowania zespole,
• pracę dla znanych brandów.
Czekamy na Twoje cv!
APLIKUJ