Tandem Media to broker reklamy radiowej i kinowej, działający w strukturach Grupy Radiowej Agory. Oferujemy usługi konsultingu, planowania i zakupu ogólnopolskich i lokalnych kampanii radiowych, tworzenia i sprzedaży rozwiązań pakietowych z wykorzystaniem czasu antenowego stacji Agory i pozostałych nadawców, reklamy w radiowych serwisach internetowych oraz oferty cross-mediowe i rozwiązania niestandardowe. Jesteśmy również wyłącznym brokerem oferującym powierzchnie reklamowe we wszystkich kinach sieci Helios w całej Polsce.
Szukamy osób skrupulatnych i dokładnych, które mają minimum dwuletnie doświadczenie na rynku radiowym (wydawca lub dom mediowy). W zależności od posiadanego doświadczenia oferujemy pracę na stanowisku Młodszy analityk sprzedaży lub Analityk sprzedaży. Dołącz do naszego zespołu !
ANALITYK SPRZEDAŻY
Czym będziesz się zajmować:
- analizą rynku radiowego i kinowego,
- tworzeniem i dystrybucją raportów sprzedażowych,
- bieżącą opieką oraz optymalizacją narzędzi i systemów wsparcia sprzedaży,
- rozwijaniem struktury systemu raportowania,
- dbaniem o spójność i poprawność danych źródłowych przy współpracy z IT i managerami sprzedaży,
- budowaniem narzędzi wspomagających efektywną sprzedaż oraz udziałem w projektach rozwojowych związanych z systemem wsparcia sprzedaży,
- współpracą z innymi działami w zakresie realizacji projektów wspierających sprzedaż,
- wspieraniem w przygotowywaniu okresowych raportów w Radio Track, TGI, AdExpert,
- wspieraniem w wyszukiwaniu insightów badawczych na potrzeby działu handlowego (analiza grup celowych, trendów rynkowych…),
- współpracą z klientami wewnętrznymi i partnerami mediowymi.
Proponujemy Ci:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w wiodącej grupie mediowej,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
- możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń wewnętrznych,
- fajny klimat pracy, dzięki któremu będziesz chętnie przychodził do biura,
- stałe godziny pracy,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- podstawowy pakiet medyczny w Grupie Lux Med,
- dostęp do pakietu benefitów (karta multisport, zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów i do kina),
- praca przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie - w budynku znajduje się kawiarnia, stołówka, siłownia, basen i sauna, a obok budynku stacja rowerowa.
Oczekujemy od Ciebie:
- co najmniej dwuletniego doświadczenia w branży mediowej, związanego z analizą rynku radiowego lub analizami sprzedaży produktów mediowych,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- swobodnego posługiwania się m.in. formułami i tabelami przestawnymi w Excel’u, znajomości Access oraz Power Point,
- interesowania się nowymi technologiami i nowymi mediami,
- bycia osobą komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty, skrupulatną oraz dbającą o szczegóły,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ:
- TGI, RadioTrack, AdExpert/Kantar Media
- SAS Visual Analytics
- znajomość rynku reklamy internetowej