Wirtualna Polska jest partnerem pierwszego wyboru Polaków: dostarczamy angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujemy w codziennych decyzjach.
Działamy w obszarach e-commerce, reklamy i mediów spójnie łącząc technologie.
Zakres obowiązków
- Prowadzenie projektów badawczych (około 75% czasu pracy), w tym:
- Prowadzenie wewnętrznych ilościowych projektów badawczych (cały proces: od zbierania wymagań od Klientów wewnętrznych, przez tworzenie kwestionariusza, analizę danych statystycznych, przygotowywanie raportu po prezentację wyników wraz z wnioskami i rekomendacjami)
- Koordynowanie projektów badawczych jakościowych i ilościowych zewnętrznych (we współpracy z agencjami badawczymi)
- Przygotowywanie analiz cyklicznych i ad hoc, w tym:
- Przygotowywanie cyklicznych analiz i statystyk dla obszaru sprzedaży reklamy i produktów internetowych (na podstawie: badania oglądalności Mediapanel, TGI, Google Analytics, GemiusAdReal, AdReport, danych wewnętrznych)
- Przygotowywanie analiz na potrzeby strategii produktów mediowych
- Pomoc w opracowywaniu prezentacji (zwłaszcza danych liczbowych) na konferencje
- Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych z obsługi podstawowych programów do analizy danych o oglądalności
Wymagania
- Wykształcenie wyższe: matematyczne, statystyczne, socjologiczne, psychologiczne lub pokrewne
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku analitycznym lub badawczym o profilu ilościowym
- Wymagana dobra znajomość statystyki, analizy danych oraz metod badań marketingowych
- Wymagana znajomość programów: MS Office (MS Excel i PowerPoint),SPSS (w tym umiejętność wyliczania statystyk, obliczania istotności, czyszczenia bazy)
- Dokładność, samodzielność, komunikatywność, cierpliwość
Mile widziane
- Znajomość podstaw wizualizacji danych w Power BI, Tableau lub w podobnych programach
- Znajomość zagadnień związanych z badaniami Internetu i orientacja w najnowszych trendach
Znajomość SQL będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Atrakcyjny pakiet benefitów dopasowany do Twoich potrzeb – system kafeteryjny
- 100% praca zdalna lub hybrydowa ( 1,2 dni w biurze)
- Pogłębienia wiedzy na temat najnowszych trendów online, produktów i usług w internecie
- Pracę na dużych zbiorach danych
- Możliwość rozwoju w ramach Grupy Kapitałowej
- Atmosferę współpracy zespołowej opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i wzajemne wsparcie.
- Umowę na zastępstwo (okres minimum 1,5 roku)