Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatek/kandydatów zainteresowanych pracą
w Biurze Reklamy TVP S.A. jako:
Traffic/Programmatic Specialist
Miejsce pracy: WARSZAWA
Zakres obowiązków będzie obejmował:
- zarządzanie kampaniami reklamowymi w Gemius AdOcean, Google AdManager, AdForm
- monitoring i analizę powierzchni reklamowej pod kątem efektywności sprzedaży
- rekomendację strategii działań dot. kampanii online w różnych modelach, m.in.: direct, programmatic oraz wdrażanie nowych rozwiązań
- przygotowywanie raportów, analizy wyników kampanii i tworzenie rekomendacji
- współpracę z klientami TVP (agencje, domy mediowe oraz klienci bezpośredni)
- dalszy rozwój produktów i narzędzi programmatycznych
- bliską współpracę z zespołami sprzedaży
- dzielenie się wiedzą/szkolenie innych zespołów Biura Reklamy z zakresu reklamy automatycznej
- udział w projektach technologicznych z obszaru AdTech w różnych rolach (m.in.: PM/lider, członek zespołu)
Oczekujemy:
- doświadczenia w zakresie realizacji kampanii internetowych w modelu direct oraz programmatic (DSP/SSP, AdManager, Adform, AdOcean, Appnexus, Trade Desk etc.)
- znajomości:
- terminologii, narzędzi i funkcjonalności reklamy online
- obsługi pakietu Office365 (Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint)
- angielskiego – na poziomie komunikatywnym
- kreatywności w szukaniu innowacyjnych rozwiązań
- zainteresowania analityką digitalową i nowymi technologiami
- znajomość standardów IAB (m.in.: formatów reklamowych, VAST3, VAST4)
Mile widziana:
- znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript
- umiejętność pracy z narzędziami dla programistów dostępnymi w przeglądarce internetowej (tzw. konsoli)
Oferujemy:
- przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją, w zespole Biura Reklamy Telewizji Polskiej S.A. w WARSZAWIE
- współpracę na podstawie umowy o pracę
- opiekę medyczną, pakiety socjalne, lekcje języka angielskiego
- rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia oraz udział w konferencjach
- realizację wyzwań zawodowych oraz rozwój w największej telewizji w Polsce, przy dynamicznie rozwijającej się reklamie wideo oraz programmatic
- możliwość poszerzenia kompetencji w zakresie nowych technologii i analityki digitalowej
Zapraszamy do udziału w rekrutacji.
# dlaludzizmisja