Specjalista ds. komercjalizacji audycji
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Główne zadania:
- Komercjalizacja oferty programowej Telewizji Polskiej S.A., w tym opieka nad powierzonymi audycjami i antenami
- Przygotowywanie:
- prezentacji audycji i ofert handlowych obejmujących różne pola eksploatacji, komunikacji i promocji marketingowej
- Prace koncepcyjne, przygotowanie propozycji dotyczących:
- lokowania produktu
- realizacji wątków edukacyjno-informacyjnych
- Nadzór nad realizacjami związanymi z umowami zawieranymi przez Pion Sponsoringu Biura Reklamy, w zakresie:
- umów sponsorskich
- umów o lokowanie produktu
- realizacji wątków edukacyjno-informacyjnych
- Współpraca z redakcjami, producentami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Weryfikacja umów produkcyjnych i licencyjnych
- Raportowanie
Kandydaci powinni charakteryzować się :
- Doświadczeniem w pracy na podobnym stanowisku lub pracy w produkcji telewizyjnej
- Znajomością:
- przepisów i specyfiki lokowania produktu, realizacji kampanii edukacyjno-informacyjne,
- oferty programowej Telewizji Polskiej S.A.
- języka angielskiego w stopniu min. B2
- Zainteresowaniem produkcją telewizyjną, filmową, produkcją do Internetu, content marketingiem
- Umiejętnością:
- wyszukiwania interesujących możliwości realizacji audycji telewizyjnych lub projektów w ramach audycji telewizyjnych
- pisania, redagowania materiałów dotyczących zakresu współpracy sponsorskiej przesyłanych do redakcji w ramach jednostki
- pracy pod presją czasu
- Samodzielnością w organizacji czasu pracy i realizacji powierzonych zadań
- Odpornością na stres
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją, w zespole Biura Reklamy TVP
- Atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny
- Ciekawe/ambitne zadania, rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji, realizację wyzwań zawodowych w największej telewizji w Polsce, przy nowoczesnych projektach
Zapraszamy do udziału w rekrutacji.