Biuro Reklamy Telewizji Polskiej S.A. poszukuje pasjonatów Internetu, wszystkich tych, którzy pragną zdobywać nowe kompetencje digitalowe w jednej z największych grup mediowych w Polsce. Stawiamy na otwartość, komunikatywność, zaangażowanie i chęć rozwoju. Ważniejsze niż doświadczenie zawodowe są dla nas: pasja i motywacja do pracy.
Interesują Cię multimedia, jesteś pasjonatem serwisów VOD i lubisz analizować otaczającą cię rzeczywistość? Przygotuj się do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Digital
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Główne zadania:
- Wsparcie dla zespołów handlowych w Biurze Reklamy TVP w obszarze analizy oferty produktowej TVP i prezentacji rozwiązań reklamowych
- Analityka danych dot. zachowań użytkowników serwisów i aplikacji TVP
Poszukiwanie nowych pomysłów na atrakcyjne rozwiązania w obszarze rozwoju produktów reklamowych i usług multimedialnych TVP
Oferta skierowana jest do Ciebie, jeśli :
- Jesteś kreatywny/a, samodzielny/a
- Potrafisz analizować dane i wyciągać wnioski
- Wykazujesz żywe zainteresowanie marketingiem i trendami w mediach digitalowych
- Jesteś dyspozycyjny/a pięć dni w tygodniu
- Posiadasz umiejętność posługiwania się narzędziami Microsoft Office (zwłaszcza Excel i Power Point)
- Znasz angielski na poziomie komunikatywnym
W ramach pracy:
- Po 3 miesięcznym okresie próbnym, będziesz miał/a możliwość pracy hybrydowej. Wszystkie szczegóły dotyczące dnia w biurze zostaną wspólnie ustalone z zespołem
- Zyskasz możliwość rozwoju zawodowego pod czujnym okiem specjalistów. Zdobędziesz praktyczne doświadczenie w obszarze reklamy digitalowej, w prowadzeniu projektów i analizowaniu danych
- Zostaniesz przygotowany/a do samodzielnej pracy na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Digital
- Dostaniesz możliwość wdrażania i testowania nowych pomysłów, rozwiązań
- Nauczysz się analizować dane dzięki takim narzędziom jak: Google Analytics, Gemius Mediapanel, Gemius Prism, Gemius AdReal i inne
Oferujemy:
- Pracę na pełny etat (umowa o pracę)
- Forma pracy – hybrydowa
- Udział w innowacyjnych projektach digitalowych
- Rozwój w obszarze reklamy pod okiem doświadczonych specjalistów gotowych do dzielenia się swoją wiedzą
- Kulturę organizacyjną nastawioną na współpracę- możesz liczyć na nasze wsparcie i zaangażowanie w procesie wdrożenia oraz podczas realizacji zadań
- Okres próbny, który trwa 3 miesiące odbywa się w formie stacjonarnej - zadbamy o to, żebyś od pierwszych dni poczuł się jak członek zespołu :)
Dołącz do zespołu Biura Reklamy Telewizji Polskiej i zobacz jak pracuje się w jednej z największych spółek w branży mediowej!