Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatek/kandydatów zainteresowanych pracą
w Biurze Reklamy TVP S.A. jako:
Analityk w Zespole ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Główne zadania:
- Planowanie, wariantowanie i kontrola wykonania kampanii reklamowych zlecanych przez reklamodawców bezpośrednich
- Wyszukiwanie i udowadnianie obszarów przewagi konkurencyjnej
- Przygotowanie i redagowanie argumentacji prosprzedażowej na użytek zespołów handlowych
Kandydaci powinni charakteryzować się :
- Dobrą, praktyczną znajomością planowania mediów w obszarze telewizji (pierwszoplanowy) i wideo online (uzupełniający)
- Łatwością dokonywania analiz dostępnych danych i formułowania syntetycznych, przekonywujących wniosków
- Jednoznacznym nastawieniem na poszukiwanie rozwiązań
- Znajomością MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Łatwością przyswajania obsługi programów pracujących w środowisku MS Windows
- Sumiennością i dokładnością
- Zdolnością do pracy pod presją czasu i asertywnością przy wysokiej kulturze osobistej,
- Rozwiniętymi kompetencjami społecznymi ułatwiającymi pracę w grupie
- Umiejętnością priorytetyzowania własnych zadań
- Doświadczeniem wyniesionym z pracy w domu mediowym, lub u nadawcy/wydawcy, na stanowiskach, których zakres obowiązków obejmował m.in. aktywną relację z klientem w zakresie realizacji jego kampanii
- Znajomością przynajmniej niektórych z poniżej wymienionych programów do analizy widowni telewizyjnej: (np. Arianna, Xpert, narzędzia Markdata) i audytorium online (rodzina narzędzi Gemius (PBI, Adreal, Traffic Stream, Prism) narzędzia Google (Adwords, Analytics, SSP/DSP, Trends) i narzędzi Social Media (Brand24, Sotrender)
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją, w zespole Biura Reklamy TVP
- Atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny
- Ciekawe/ambitne zadania, rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji, realizację wyzwań zawodowych w największej telewizji w Polsce, przy nowoczesnych projektach