Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatek/kandydatów zainteresowanych pracą
w Biurze Reklamy TVP S.A. jako:
AdTech Digital Media Manager
Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów
Główne zadania:
- zarządzanie kampaniami reklamowymi w Google AdManager360, Gemius AdOcean, AdForm
- rekomendacja strategii działań dot. kampanii online w różnych modelach, m.in.: direct, programmatic oraz wdrażanie nowych rozwiązań
- monitoring i analiza powierzchni reklamowej pod kątem efektywności sprzedaży
- tworzenie i realizacja strategii działań komunikacji z obszaru audience planningu oraz analizy grup celowych
- raportowanie (Big Data) oraz praca z segmentami danych (DMP, GA360)
- przygotowywanie raportów, analizy wyników kampanii i tworzenie rekomendacji
- udział w projektach technologicznych z obszaru AdTech w różnych rolach (m.in.: PM/lider)
- współpraca z klientami Telewizji Polskiej S.A. (agencje, domy mediowe oraz klienci bezpośredni)
- rekomendacja rozwoju produktów i narzędzi programmatycznych, przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych
- bliska współpraca z zespołami sprzedaży
- dzielenie się wiedzą a także szkolenie innych zespołów Biura Reklamy z zakresu reklamy automatycznej
Nasze oczekiwania:
- eksperckie doświadczenie w zakresie możliwości Google AdManager360
- minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie realizacji kampanii internetowych w modelu direct oraz programmatic (DSP/SSP, AdManager, Adform, AdOcean, Appnexus, Trade Desk etc.)
- doświadczenie w realizacji projektów z obszaru AdTech w roli m.in. lidera projektu
- znajomość:
- terminologii, narzędzi i funkcjonalności reklamy online na rynku polskim i zagranicznym
- obsługi pakietu Office365 (Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint)
- języka angielskiego – na poziomie komunikatywnym
- kreatywność w szukaniu innowacyjnych rozwiązań o zainteresowania analityką digitalową i nowymi technologiami
- znajomość standardów IAB (m.in.: formatów reklamowych, VAST3, VAST4)
- znajomość podstaw HTML, CSS, JavaScript
- umiejętność pracy z narzędziami dla programistów dostępnymi w przeglądarce internetowej (tzw. konsoli)
Oferujemy:
- współpracę na podstawie umowy o pracę
- opiekę medyczną, pakiety socjalne, lekcje języka angielskiego
- atrakcyjne warunki pracy i system motywacyjny
- rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia oraz udział w konferencjach
- realizację wyzwań zawodowych oraz rozwój w największej telewizji w Polsce, przy dynamicznie rozwijającej się reklamie wideo oraz programmatic
- uczestniczenie i wpływanie na rozwój produktów
- możliwość poszerzenia kompetencji w zakresie nowych technologii i analityki digitalowej
- przyjazną atmosferę i pracę z ludźmi z pasją w zespole Biura Reklamy TVP S.A.
Zapraszamy do udziału w rekrutacji.