Specjalista/ka ds. Komunikacji Marketingowej
Grupa Morizon - Gratka to wydawca popularnych serwisów ogłoszeniowych w Polsce. Posiadają one bogatą bazę ogłoszeń – blisko 500 tys. w kategoriach nieruchomości, motoryzacja, praca oraz ofert drobnych. Wraz z serwisami partnerskimi jak Onet.pl, Newsweek.pl, Auto-swiat.pl i wieloma innymi należy do międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG
Zakres obowiązków:
- codzienne, bieżące zarządzanie kanałami social media: Facebook, LinkedIN, Instagram, Tik Tok
- planowanie i egzekucja miesięcznego kalendarza publikacji na social media
- wysyłka kampanii email marketingowych i zarządzanie bazą danych
- tworzenie newsletterów B2B
- obserwowanie, proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie tworzenia treści i strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- promowanie postów poprzez Menadżer Reklam na Facebooku – analiza danych i optymalizacja
- organizacja eventów online i webinarów
- udział w contentowych projektach specjalnych
- udział w organizacji eventów offline – targi, śniadania biznesowe
- współpraca z dostawcami zewnętrznych usług
- tworzenie raportów z działań oraz analiza wyników
Nasze wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kanałami social media
- lekkie pióro – umiejętność tworzenia treści dopasowanych do grupy docelowej
- znajomość i sprawne poruszanie się po mediach społecznościowych
- znajomość Google Analytics i pakietu Office
- doświadczenie w email marketingu
- kreatywność, pomysłowość, otwartość, samodzielność
- zmysł graficzny
- znajomość zagadnień związanych z digital marketingiem
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
Mile widziane: - znajomość programów graficznych z pakietu Adobe
- znajomość marketing automation
Oferujemy:
- prywatną opiekę medyczną
- kartę Multisport
- ubezpieczenie na życie
- eventy firmowe
- inicjatywy sportowe
- szkolenia i konferencje
- nowoczesne biuro
- pracę w modelu hybrydowym