Specjalista/ka ds. Badań i Analiz
Zakres obowiązków:
- prowadzenie projektów badawczych cyklicznych i ad hoc, w szczególności koordynacja współpracy z zewnętrznymi agencjami badawczymi – briefowanie, udział w wyborze metodologii i agencji, koordynacja działań związanych z badaniem, odbiór wyników i raportów
- praca analityczna w zakresie ilościowych i jakościowych badań marketingowych i konsumenckich
- przekładanie wyników badań na wnioski i rekomendacje przyszłych działań marketingowych
- aktywne dzielenie się wynikami pracy i zdobytą wiedzą w organizacji
- bieżąca komunikacja z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- tworzenie kwestionariuszy i scenariuszy do badań
- monitorowanie rynku jeśli chodzi o trendy konsumenckie i/lub digitalowe
- tworzenie briefów badawczych odpowiadających na potrzeby biznesowe w organizacji
- realizacja dodatkowych zadań zlecanych przez przełożonego
Nasze wymagania:
- 1- 2 lata doświadczenia w pracy badawczej i analitycznej (po stronie agencji badawczej lub klienta)
- rozumienia metod analizy statystycznej
- wykształcenie ilościowe (ekonometria, statystyka, badania rynku, ekonomia) lub socjologiczne
- zainteresowanie marketingiem i mediami
- biegła umiejętność obsługi programów Microsoft Office (Excel, PowerPoint)
- znajomość pakietu SPSS
- znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym
- samodzielność, dokładność i terminowość, kreatywność
- umiejętność formułowania krótkich i trafnych wniosków oraz rekomendacji
Mile widziane:
- praktyczna znajomość Google Analytics, Google Trends
- doświadczenie z pracą na danych TGI/Netruck
Oferujemy:
- umowę o pracę na 1,5 roku z możliwością przedłużenia
- prywatną opiekę medyczną
- kartę Multisport
- ubezpieczenia na życie
- eventy firmowe
- inicjatywy sportowe
- szkolenia i konferencje
- nowoczesne biuro
- praca w modelu hybrydowym