Specjalista ds. Partnerstw Sportowych
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Budowanie partnerstw contentowych w obszarze Sport
- Aktywne pozyskiwanie Partnerów dla obszaru Sport oraz Programu Partnerstw Strategicznych Onetu (contentowych)
- Wyszukiwanie potencjalnych Partnerów, w tym analiza zasięgowa i jakościowa
- Budowa długoterminowych relacji z partnerami w celu maksymalizacji zysku dla obu stron
- Bieżąca obsługa partnerów na każdym polu
- Przygotowywanie analiz i prezentacji
- Współpraca z obszarem biznesowym, działem prawnym, działem produktowym, redakcjami i sprzedażą
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość rynku i contentu sportowego
- Nastawienie na realizację celu
- Otwartość na pracę w zmiennym środowisku
- Umiejętność pracy w 100% na zasadach "client first
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z Partnerami redakcyjnymi lub/i biznesowymi
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Doświadczenie w pracy o charakterze sprzedażowym
- Podstawowa znajomość analityk internetowej
- Rozeznanie na polskim rynku mediów, szczególnie internetowych