Performance Marketing Manager/ka (Onet.pl)
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi w digitalu (m.in.: Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Tik Tok, retargeting porównywarki cenowej, e-mail marketing i marketing automation)
- Współpraca z grafikami oraz brand managerem przy przygotowaniu materiałów reklamowych
- Tworzenie krótkich copy do reklam
- Identyfikacja potrzeb użytkowników, poszukiwanie i testowanie nowych sposobów dotarcia do grupy docelowej
- Przygotowywanie estymacji, wycen oraz zarządzanie budżetem reklamowym
- Raportowanie i analiza prowadzonych działań, tworzenie rekomendacji i prowadzenie prezentacji dotyczących wyników kampanii
- Współpraca z innymi działami w firmie i partnerami zewnętrznymi
- Tworzenie i analizowanie customer journey
- Zarządzanie dużymi budżetami reklamowymi i narzędziami performance marketingu
Nasze wymagania:
- Ponad 5 lat doświadczenia w zarządzaniu płatnymi kampaniami
- Znajomość: Google Analytics, FB Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Keyword Planner, Ads Manager, Audience Insights, Google Tag Manager
- Znajomość najlepszych praktyk i trendów w kanałach cyfrowych
- Rozumienie zagadnień z zakresu SEO, content marketingu, social mediów, e-mail marketingu
- Samodzielność, zaangażowanie
- Umiejętności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów
- Proaktywność, poszukiwanie nowych rozwiązań
- Prowadzenie zespołu
Oferujemy:
- Prywatą opiekę medyczą
- Kartę Multisport
- Ubezpieczenia na życie
- Eventy firmowe
- Inicjatywy sportowe
- Szkolenia i konferencje
- Nowoczesne biura: Warszawa, Kraków, Wrocław
- Pracę w modelu hybrydowym lub zdalną z możliwością przyjazdu do biura w Warszawie 2 razy w miesiącu