Młodszy/a Specjalista/ka ds. Digital Marketingu
Miejsce pracy Warszawa, Wrocław, Kraków [Hybrydowo]
Poszukujemy specjalisty, który zajmie się kompleksową obsługą wewnętrznych kampanii reklamowych w ekosystemie Ringier Axel Springer Polska
Zakres obowiązków
- Wdrażanie i rozwój produktów reklamowych zgodnie z trendami rynkowymi
- Przeprowadzanie testów AB i wielopłaszczyznowa analiza ich wyników
- Analizy efektywności wykorzystania potencjału reklamowego przez poszczególne produkty reklamowe i kanały sprzedaży
- Współpraca z zespołami odpowiadającymi za produkt mediowy, IT, realizacyjnymi oraz handlowymi
- Konsultowanie siatki reklamowymi serwisów pod kątem wydajności przychodowej
Wymagania
- Doświadczenie w zakresie rozwoju ad produktu lub prowadzenia projektów internetowych po stronie wydawcy lub domu mediowego
- Wiedza (najlepiej udokumentowana) z zakresu zarządzania projektami
- Znajomość rynku i najnowszych trendów w reklamie online
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel i Power Point
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i wyciągania wniosków na podstawie wielu danych
Oferujemy
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Ubezpieczenia na życie
- Eventy firmowe
- Inicjatywy sportowe
- Szkolenia i konferencje
- Nowoczesne biuro