Knowledge and Training Specialist
Ring Publishing (http://ringpublishing.com) to kompleksowa platforma wydawnicza dla cyfrowych mediów wspierająca marki medialne online oraz w druku. Dzięki automatyzacji dostarcza innowacyjnych rozwiązań w trzynastu krajach na całym świecie. Miesięcznie z Ring Publishing korzysta 1900 użytkowników, którzy tworzą średnio 75 tysięcy artykułów (tekst, video, audio, livestory, quizy itd.). Łącznie Ring Publishing obsługuje 3 miliardy odsłon stron przez czytelników.
Dbałość o naszego użytkownika jest dla nas bardzo ważna i ciągle rozwijamy się w tym aspekcie. Tworzymy dokumentację, przeprowadzamy szkolenia, pokazujemy zmiany i nowości w produkcie oraz wspieramy ich w codziennej pracy.
W związku z ciągłą rozbudową produktu oraz wzrostem liczby jego użytkowników, poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za budowanie bazy wiedzy, tworzenie planów szkoleniowych oraz ich prowadzenie. Jako członek obszaru wpierającego będzie analizowała i rozwiązywała najważniejsze problemy z jakimi borykają się nasi użytkownicy.
Zakres obowiązków:
- Tworzenie materiałów szkoleniowych dla zdefiniowanych części produktu
- Tworzenie planów, metodyk oraz prowadzenie szkoleń dla nowych jak i obecnych użytkowników Ring Publishing
- Współtworzenie strategii szkoleniowych oraz standardów materiałów szkoleniowych
- Wspieranie użytkowników w trakcie procesu wdrażania jak i użytkowania Ring Publishing
- Dbanie o przepływ wiedzy między zespołem produktowym Ring Publishing a jego użytkownikami i jednostkami wsparcia (Internal Help Desk, Internal Support)
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w tworzenia zrozumiałych dokumentacji oraz szkoleń
- Otwartość na podróże służbowe w Europie i poza
- Wysoka komunikatywność
- Znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Biegłość w rozumieniu złożonych problemów technicznych
- Chęć ciągłego uczenia się i samodoskonalenia
- Orientacja na rozwiązywanie problemów
- Umiejętność pracy w systemach Apple i Microsoft
Mile widziane:
- Znajomość w stopniu podstawowym Adobe InDesign, InCopy, Photoshop
- Doświadczenie w pracy Contact Center/Support Operations
Oferujemy:
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Multisport
- Ubezpieczenia na życie
- Eventy firmowe
- Inicjatywy sportowe
- Szkolenia i konferencje
- Nowoczesne biura (Warszawa, Kraków, Wrocław)
- Pacę w modelu hybrydowym lub zdalną