Junior Programmatic Sales Specialist
Zakres obowiązków:
- zarządzanie, monitorowanie i optymalizacja przychodowa powierzchni reklamowej w obszarze Programmatic
- uruchamianie, analiza efektywności oraz optymalizacja wskaźników kampanii reklamowych
- przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących realizacji kampanii
- kontakt z klientami zewnętrznymi w zakresie oferty programmatic oraz współpraca z innymi działami wewnątrz firmy
- analiza bieżących wyników m.in. prognozowanie przychodowości działań reklamowych
- aktywne uczestnictwo w projektach oraz szkoleniach rozwojowych w obszarze Programmatic
Nasze wymagania:
- dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy
- komunikatywność i samodzielność w działaniu
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- mile widziane doświadczenie w obszarze reklamy digital
Oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B
- pracę z ciekawymi ludźmi w inspirującym środowisku i przyjaznej atmosferze
- atrakcyjny pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie i wiele innych)
- dużą autonomię w pracy
- szkolenia i rozwój osobisty
- pracę w modelu hybrydowym lub zdalną